روسری نخی

خرید اینترنتی روسری قواره بزرگ

قیمت خرید اینترنتی انواع روسری های قواره بزرگ در طرح بندی های گوناگون در بازار شال و روسری چقدر است و برای خرید عمده این طرح از روسری ها به کدام کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام مراجعه کنیم؟

 

بهترین برندهای روسری

 

برندهای برتر بازار شال و روسری نظیر توتو،میس اسمارت،سیمارو همیشه در طرح های مدل روسری های خود خلاقیت را اولویت قرار میدهند و این عامل باعث شده این برندها طرفداران زیادی را دارا باشند روسری های قواره بزرگ این برندها در قوارهای 140 سانتی متری همیشه از انتخاب های اول طرفداران این برند میباشد استفاده کردن از از متریال های با کیفیت باعث شده جلوه هرچه بهتر از این روسری را در بازار ببینیم. طرح های زیر از مدل های پرفروش برندهای مطرح بازار میباشند.

  1. روسری های نخی قواره بزرگ ابرنگی
  2. روسری های نخی قواره 140 طرح ال وی
  3. روسری های نخی طرح سنتی
  4. روسری های طرح فانتزی
  5. روسری های طرح ساده
  6. روسری های طرح هندسی
  7. روسری های طرح توپی
  8. روسری های طرح پلنگی
  9. روسری های دو رنگ

از انواع طرح های پرفروش بازار شال و روسری میباشند که تولیدات بسیار بالایی را دارند و در بازار شال و روسری جزو اصلی ترین مدل روسری ها میباشند این مدل از روسری ها در سایز بندی های 100، 125 ، 140 وجود دارند.

روسری قواره بلند

روسری برند

روسری های قواره بزرگ طرح جدید

 

طرح های دیجیتالی بر روی مدل روسری ها جلوهای بسیار زیبایی را دارند و دلیل فروش بالای بعضی از مدل روسری ها نیز طرح های دیجیتالی است بسیاری از مدل روسری های طرح جدید در بازار از الگوهای سه بعدی بهره میبرند که جذابیت مدل روسری ها را دوچندان کرده است اکثر روسری های قواره بزرگ طرح جدید معمولا دارای ریشه های پرزی،ریشه فیتله و … میباشند معمولا تنوع طرح های زیاد بر روی مدل های ذکر شده میباشد و اکثر نیز بر روی طرح های روسری نخی میتوان این مدل ها را مشاهده نمود.

روسری ارزان قیمت

پرفروش ترین روسری های اینترنتی

 

طرح بندی های روسری های مقرون به صرفه و ارزان قیمت همیشه در بازار شال و روسری دارای طرفدار و فروش بسیار بالایی میباشند این روسری ها معمولا جزو طرح های روسری های نخی و روسری های حریر طرح دار عمدتا در بازار شال و روسری میباشند و طرح بندی های روسری های چینی و پاکستانی نیز جزو پرفروش ترین موارد در بین این روسری ها میباشند.

 

اما کدام مدل از روسری ها برای فروش اینترنتی دارای خرید بسیار بالایی میباشند؟

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]معمولا مدل طرح های روسری نخی دارای فروش بسیار بالایی هستند و دلیل فروش این طرح از روسری ها هم داشتن تنوع طرحی و قیمت ارزان و مقرون به صرفه پارچه این روسری ها در بازار میباشند.[/highlight-paper]

روسری سه گوش

روسری های ارزان قیمت قواره بزرگ

 

اما بیشتر مدل روسری های ارزان قیمت قواره بزرگ جزو طرح های روسری های چینی و پاکستانی هستند که در بازار شال و روسری نیز از این طرح ها زیاد وجود دارد این مدل از روسری ها مناسب بسیاری از ارزان سراها هستند و اکثرا مراکز پخش روسری نیز فروش اینترنتی این مدل از روسری ها را دارند.

روسری قواره 140 تک رنگ

 

اکثر برندهای معروف بازار روسری های نخی تک رنگ را روانه بازار کرده اند دلیل رنگ بندی نگذاشتن این برندها ایجاد تنوع طرح میباشد و اینکه مشتریان بتوانند با مبلغ کم انتخاب های بالایی را داشته باشند. استفاده کردن از طرح های دیجیتال و همچنین سه بعدی جذابیت هرچه بیشتری را به این مدل از روسری ها بخشیده است روسری تک رنگ مشکی در طرح های روسری های قواره 140 تک رنگ نیز از انتخاب بسیار بالایی بهره مند هستند.

روسری قواره 140

خرید اینترنتی روسری های قواره بزرگ

 

یکی از بهترین پیج یا کانال های تلگرامی برای خرید اینترنتی انواع روسری های قواره بزرگ ایرانی و خارجی بدون واسطه مجموعه شال و روسری گستراسکارف ایران میباشد که انواع روسری های قواره بزرگ را در طرح بندی های گوناگون را بدون واسطه و با قیمت های مناسب عرضه میکند برای عضویت در کانال یا پیج مجموعه میتوانید با شمارهای درج شده در سایت در تماس باشید و در شبکهای اجتماعی مجموعه ما عضو شوید.

روسری طرح دیجیتال

پرفروش ترین روسری ها در خرید اینترنتی

 

مدل های روسری های قیمت مناسب در خرید اینترنتی دارای فروش بسیار بالایی میباشند مدل روسری های چینی و قواره بزرگ و مدل روسری های پاکستانی جزو طرح هایی میباشند که قیمت ارزان انها برای خرید اینترنتی بسیار به صرفه است و خرید اینترنتی این روسری ها برای بسیاری از خریداران عمده به صرفه است در کنار این روسری ها مدل های قواره 100 و روسری های قواره کوچک نیز فروش خوبی را دارند.

روسری قواره بزرگ

ارزان ترین روسری های قواره دار

 

قیمت ارزان بعضی از روسری ها همیشه باعث فروش بالای انها شده اند ازجمله ارزان ترین و پرطرفدارترین مدل روسری های قواره دار ارزان که همیشه در چهار فصل سال در بازار شال و روسری فروش بالایی را دارد طرح های روسری های ساده نخی و حریر میباشد که در مدل هایی که دارای رنگ بندی هستند و مدل های ساده و همچنین مجلسی بسیار پرفروش میباشد طرح های ساده را میتوان جزو مدل های جدایی ناپذیر و همیشگی در بازار شال و روسری توصیف کرد که خرید اینترنتی انها نیز از سوی مشتریان بسیار انجام میشود

روسری مشکی

قیمت روسری های قواره دار

 

قیمت مدل های روسری های قواره بلند برند در سایز های 140 را میتوان به شرح زیر اعلام نمود:

  • روسری های قواره 140 نخی دور دست دوز 70000 الی 93000
  • روسری قواره بزرگ نخی ایرانی 60000 الی 70000
  • روسری های قواره بزرگ چینی 45000 الی 48000
  • روسری های قواره بزرگ پاکستانی 30000 الی 35000

در بازار شال و روسری دارای قیمت عمده میباشند برای دریافت لیست قیمت عمده به روز میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه شال و روسری گستر اسکارف در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@