ارسالات مجموعه شال و روسری گستراسکارف تا اطلاع ثانوی از طریق تیباکس و باربری انجام میگیرد. دقت بفرمایید بعد از ثبت سفارش و واریز مبلغ اجناس ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد تحویل تیباکس یا باربری میگردد. هزینه ارسال محصولات با توجه به حجم‌ سفارش است هزینه تمامی ارسال سفارشات بر عمده گیرنده میباشد.

ارسالات تیباکس:

ارسال سفارشات با تیباکس طبق نوبت انجام شده و هزینه ارسال به صورت پست کرایه از گیرنده هنگام دریافت کلا گرفته می‌شود بعد از ثبت سفارش مرسوله نیز کدپیگیری مرسوله برای گیرنده ارسال میگردد. در صورت عدم ارسال کدپیگیری بعد از ۴۸ ساعت از تسویه سفارشات با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۷۰ داخلی ۲ یا ۰۹۰۱۰۸۲۳۳۴۲ تماس بگیرید

ارسالات باربری:

ارسالات سفارشات باربری معمولا برای سفارشات بالای ۸ میلیون و سفارشات تعداد بالا میباشد که معمولا بنا به در خواست مشتریان برای مقرون به صرفه شدن هزینه ارسال انجام میگیرد. تحویل سفارشات به باربری نیز ۴۸ ساعت بعد از تسویه قطعی فاکتور میباشد و بارنامه سفارش ارسالی نیز بعد از تحویل اجناس ۲۴ ساعت بعد تحویل مجموعه داده می‌شود و در صورت در خواست گیرنده برای گیرنده ارسال میگردد. جهت اطلاع از روند ارسال و دریافت بارنامه نیز می‌توانید با مجموعه در تماس باشید.