شال و روسری هرمس

خرید روسری هرمس پاریس

برای خرید روسری هرمس پاریش با چه شمارهایی در تماس باشیم؟ بهترین قیمت خرید روسری هرمس پاریس چقدر است و برای خرید عمده با چه شمارهایی در تماس باشیم؟ خرید عمده روسری هرمس پاریس با کیفیت ارجینال و تضمینی؟

 

روسری هرمس پاریس

مدل های هرمس را میتوان جزو پرانتخاب ترین مدل های جذاب در بین مدل های شال و روسری دانست کیفیت در طراحی و خلاقیت در طرح از ویژگی های متمایز مدل روسری های هرمس میباشد دلیل انتخاب بسیار بالای این مدل ها از سوی خانوم ها دارا داشتن کیفیت در طراحی بسیار بالا میباشد دور دوخته شده و قوارهای بلند از پرانتخاب ترین مدل ها میباشد در مدل های ارجینال با دارا داشتن پارچه بسیار باکیفیت که عمدتا تولید پارچه این مدل از روسری ها در کیفیت ارجینال در پاریس فرانسه تولید میشود شاهد کیفیت و مرغوبیت مشهود در مدل های این روسری های میباشیم البته نمیتوان از قیمت بالای ان گذشت و شاید قیمت بالای ان خانوم های را از خرید منصرف کند!

 

نمایندگی روسری هرمس

روسری های طرح هرمس

در مدل های طرح روسری های هرمس که برگرفته از مدل روسری های ارجینال میباشد شاهد کیفیت مطلوبی نسبت به قیمت میباشیم که این عامل میتواند بسیاری از خانوم ها را برای خرید متقاعد کند برای دیدن مدل روسری های طرح هرمس با کیفیت مطلوب در کانال تلگرامی بازرگانی تاق گستر عضو شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@