شال حریر

خرید عمده انواع شال حریر ساده

شال های حریر ساده در بازار شال و روسری بعد از شال های نخی جزو پرتقضاترین مدل شال ها محسوب میشوند در ادامه قیمت خرید عمده انواع شال های حریر ساده را بررسی مینماییم.

انواع شال های حریر

شال های حریر در بازار انواع مختلفی را دارند مدل شال های حریر در بازار را هم میتوان در طرح های مجلسی و هم در طرح های دیجیتالی و ساده نیز خریداری نمود بعد از مدل شال های نخی در بازار مدل شال های حریر هستند که از فروش بسیار بالایی بهره مند میباشند این طرح از شال های در مدل های تک رنگ نیز در بازار شال و روسری عرضه شده اند که دارای جین بندی های دوتایی و سه تایی میباشند اما پرفروش ترین مدل شال های حریر را میتوان طرح های شال های ساده حریر نامید که در ادامه در رابطه با انها توضیحاتی را خواهیم داد.

انواع شال حریر ساده

شال های حریر ساده در بازار دارای انواع مختلفی میباشند این مدل از شال ها دارای قوارهای 190 در 70 و 220 در 70 در بازار هستند که این قواره قواره استاندارد انواع مدل شال ها محسوب میشوند در بعضی مدل شال ها حریر ساده علاوه بر اینکه بر روی مدل شال هیچ طرحی نیست دارای تزییناتی میباشند این تزیینات از قبیل پلیسه،منگوله و لمه هستند که تولیدی های شال و روسری بر روی اغلب مدل شال های حریر ساده دوخت میزنند.

پرفروش ترین شال های حریر ساده

شال های حریر ساده تک رنگ را میتوان جزو پرفروش ترین مدل شال های حریر ساده در بازار شال و روسری نام گذاری نمود شال های حریر تک رنگ در رنگ بندی های مشکی،طوسی و سرمه ای بسیار پرتقاضادر بازار شال و روسری میباشند. مدل شال های حریر مشکی ساده را میتوان در انواع کیفیت های طرحی و مدلی در اکثر مراکز پخش عمده خریدارای نمود این طرح از شال های حریر ساده را میتوان جزو پرفروش ترین طرح های حریر نام گذاری کرد.

لیست قیمت عمده انواع شال حریر

شال های حریر در بازار شال و روسری دارای قیمت های زیر میباشند:

  • شال های حریر ساده قواره بزرگ تک رنگ 23000 الی 32000
  • شال های حریر ساده قواره متوسط 20000 الی 28000

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@