شال بافت

خرید عمده شال بافت ارزان

بهترین تولیدی شال های بافت چه مجموعه ای میباشد و لیست قیمت عمده انواع شال های بافت در مدل های طرحی مختلف در بازار شال و روسری چقدر است؟

 

انواع شال بافت طرح جدید

 

معمولا هنگام رسیدن فصل پاییز در بازار شال و روسری مدل شال های بافت را مشاهده میکنیم که تنوع طرح بالایی را نیز دارند اکثر طرح های شال های بافت دارای رنگ بندی های متنوع و  متفاوت میباشند رنگ بندی در انتخاب طرح های شال های بافت بسیار مهم است بافت ریز از مدل های جدیدی است که هر ساله طرفداران بسیاری را دارد و در اغلب گالری های شال و روسری همیشه یافت میشود اندازه استاندارد و قوارهای مناسب برای شال های بافت بین یک و نیم الی دو میباشد مدل شال هایی با بافت دو میل و سه میل از دیگر طرح های پرانتخاب شال های بافت هستند به طور کلی طرح های جدید شال های بافت را میتوان به شرح زیر معرفی نمود:

  • شال های بافت مشبک قواره دو متری
  • شال های بافت ریز ریشه دار
  • شال های بافت تک رنگ

طرح های فوق همیشه در بازار استقبال بالایی بهره مند بوده اند و تولیدی های شال های بافت همیشه سعی در تولید این طرح از شال ها داشته اند.

شال بافت
شال بافت

قیمت شال های بافت بصورت عمده

 

قیمت مدل شال های بافت در بازار با یکدیگر متفاوت است دلیل تمایز عمده قیمت مدل شال های بافت کیفیت و مرغوبیت انها میباشد بیشتر تولیدی های شال و روسری بافت در ایران از کانوا های ترک در تولید مدل شال های بافت خود استفاده میکنند کیفیت و نرمی بالای کانوا های ترک بسیاری از تولید کننده های شال های بافت ایرانی را موجاب به استفاده از این نوع کانواها در تولید شال های بافت کرده است البته برندهای ترک نیز در بازار ایران برای خود جای خوبی باز کرده اند برای اطلاع از قیمت شال های بافت میتوانید با کارشناسان فروش مجموع گستر اسکارف در ارتباط باشید.

فروش عمده شال بافت

شال های بافت ایرانی و خارجی

 

شال های بافت ایرانی ایرانی و خارجی چه تفاوت هایی را بایکدیگر دارند؟

مدل شال های بافت ایرانی معمولا دارای تنوع رنگی بسیار بالا و تنوع طرحی بالایی نسبت به مدل شال های ترک میباشد اما در رابطه با مدل شال های ترک میتوان گفت تنها نقطه ویژگی و برتری که نسبت به شال های بافت ایرنی دارند نرمی و لطافت جنس کانوا انها میباشد. معمولا تولیدی شال های بافتی که در ایران فعالیت میکند برای مقرون به صرفه شدند قیمت انواع شال های سعی میکنند که بیشتر به طرح و مدل توجه داشته باشند تا کیفیت بنا بنابراین مدل شال بافت ایرانی دارای فروش بالاتری میباشند.

شال بافت ارزان

تولیدی شال بافت

 

یکی از بهترین تولیدی های شال های بافت مجموعه شال و روسری گستر اسکارف ایران میباشد که به طور مستقیم و بدون واسطه انواع مدل های طرحی شال های بافت را در فصول پاییز و زمستان در بازار شال و روسری عرضه میکند تمامی مدل شال های بافت عرضه شده توسط مجموعه شال و روسری گستر اسکارف ایران مقرون به صرفه بوده و در بازهای قیمتی بسیار پایین عرضه میشوند قوارهای این شال ها عمدتا 220 در 70 و در مدل های ارزان قیمت 190 در 70 میباشد این مجموعه یکی از تولیدی های مستقیم و بدون واسطه در بازار شال و روسری میباشد.

 

شال بافت

خرید عمده شال بافت

 

قیمت خرید شال بافت ایرانی معمولا بسیار مناسب تراز مدل های خارجی میباشد و همچنین دارای تنوع طرح بالایی هم هستند که این تمایز را با مدل های خارجی میتوان به خوبی مشاهد نمود لیست قیمت انواع شال های بافت ایرانی و ترک به شرح زیر میباشد.

  • شال های بافت ایرانی قواره بزرگ 55000 الی 65000
  • شال های بافت خارجی ترک 70000 الی 75000

در بازار شال و روسری دارای قیمت هستند برای دریافت لیست قیمت عمده به روز تر میتوانید با کارشناسان مجموعه شال و روسری گستر اسکارف در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@