روسری نخی

روسری نخی طرح فندی بصورت عمده از تولیدی

روسری های فندی جدید در مدل های عروسکی دارای تنوع طرحی بالا هستند و برندهای ایرانی همواره مدل روسری های فندی را در انواع طرح ها با الگوهای مدلی زیاد وارد بازار نموده اند نمایندگی های روسری فندی با قیمت بسیار ارزان تری این طرح از روسری ها را عرضه میکنند اما قیمت روسری های مارک فندی چقدر است و نمایندگی های عرضه ان کجاست؟

نمایندگی روسری فندی

بسیاری از برندهای ایرانی همیشه روسری های فندی را مورد عرضه در بازار قرار داده اند کیفیت مدل روسری های فندی برندها معمولا بر اساس قیمت دارای تنوع میباشند و در مدل پارچهای زیر در بازار پیدا میشوند.

 

روسری نخی طرح فندی قواره بزرگ

مدل های قواره 140 روسری های فندی در کیفیت های مختلف و متنوع در بازار یافت میشود عامل تمایز مدل روسری های فندی در بعضی از مدل ها کیفیت و در بعضی از دیگر طرح میباشد شال های نخی فندی نیز از تقاضای بالا و خوبی در کنار روسری های فندی قواره دار بهره میبرند. برندهای ایرانی مدل روسری های این طرح ها در انواع مدل های مختلف عرضه کرده اند میتوان این مدل از روسری را در گروه روسری های اسپرت قرار داد البته در مدل های جدید شاهد طرح های ساده فندی هستیم که کمی جلوه مجلسی تر نیز به خود گرفته اند.

روسری فندی عروسکی

همان طور که گفته شد روسری های جدید فندی در مدل های ساده نیز وارد بازار شده اند اما یکی دیگر از طرح های جدید روسری های فندی را میتوان مدل روسری های فندی عروسکی را معرفی نمود قواره اکثر این مدل از روسری ها ها 140 میباشد و لبه اکثر مدل ها معمولا ریشه پرزنی است و ممکن است در طرح های جدید این روسری ها از ریشه فیتله و ساده نیز استفاده شود.


قیمت و خرید اینترنتی روسری فندی بصورت عمده

مدل های فندی دارای نمونه های پاکستانی نیز میباشد روسری پاکستانی طرح فندی معمولا دارای ویژگی هایی است مانند استاندارد نبود قواره،و قیمت پایین تر از مدل های مشابه ایرانی قیمت روسری چینی فندی نیز معمولا از طرح های ایرانی و پاکستانی کمتر است معمولا قیمته خرید اینترنتی روسری های فندی بصورت عمده به شرح زیر است:

  1. روسری طرح فندی جدید پاکستانی 12000 الی 15000
  2. روسری نخی طرح فندی ایرانی با کیفیت 17000 الی 23000
  3. روسری چینی فندی درجه یک نخی 11000 الی 13000 قواره مختلف

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@