شال و روسری لویی ویتون

فروش روسری طرح لویی ویتون

برای خرید عمده روسری طرح لویی ویتون با قیمت مناسب و ارزان و از نمایندگی عمده با قیمت تولیدی چگونه اقدام نماییم؟ بهترین قیمت خرید روسری طرح لویی ویتون در طرح های جدید؟ نمایندگی مرکزی و عمده روسری لویی ویتون در مدل های جدید؟

روسری طرح لویی ویتون

برند لویی ویتون از برندهای بسیار خوشنام و جذاب در حوزه پوشاک محسوب میشود این برند با دارا داشتن طراحان بسیار حرفه ای در حوزه پوشاک از برندهای مورد انتخاب پوشاک سایر مردم جهان است در حوزه شال و روسری نیز با به کار گیری طرح های بسیار جذاب و شیک به خوبی توانسته است مدل های جدید را در بازار شال و روسری در ایران روانه کند از ویژگی های اصلی مدل شال و روسری های لویی ویتون سادگی در طراحی میباشد و این برند در این امر به خوبی توانسته است عمل کند به خصوص در مدل روسری های طرح مجلسی مرغوبیت در الیاف و سادگی در طراحی از مواردی هستند که میتواند مورد پسند خانوم های خوش سلیقه باشد.

روسری طرح لویی ویتون

میتوان اصلی ترین نقطخ قوت مدل روسری و حتی شال های لویی وینتون را طرح های شاخص این برند دانست برای خرید و دیدن مدل های جدید میتوانید در کانال تلگرامی بازرگانی تاق گستر عضو شوید یا به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@