دسته‌بندی نشده

فروش عمده روسری برند

بهترین برندهای روسری شامل چه مدل از روسری هایی هستند و لیست قیمت عمده این روسری ها در بازار شال و روسری چگونه است و برای خرید عمده این روسری ها چگونه اقدام کنیم؟

انواع روسری برند در بازار

 

برندهای بازار شال و روسری معمولا به دودسته تقسیم میشوند برندهای ایرانی و برندهای خارجی معمولا برندهای ایرانی شال و روسری با دارا داشتن کیفیت در طرح و مدل های بسیار بالا در بازار شال و روسری توانسته اند نسبت به روسری های برند های خارجی تقاضای بالاتری داشته باشند از ویژگی های اصلی روسری های برند ایرانی داشتن مدل های طرحی بسیار خاص و جذاب و مورد پسند مشتریان میباشند در واقع میتوان نقطه عطف روسری های برندهای ایرانی را در طراحی مدل ها دانست در ادامه بهترین و پرفروش ترین روسری های برند ایرانی و خارجی را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

روسری برند

روسری های برند ایرانی وخارجی

 

بهترین روسری های برند ایرانی به شرح زیر میباشد:

  • روسری های برند گستراسکارف
  • روسری های برند سیمارو
  • روسری های برند ماچو
  • روسری های برند میس اسمارت
  • روسری های برند لورنزو

جزو پرفروش ترین روسری های برند ایرانی در بازار شال و روسری میباشند.

در رابطه با روسری های برند خارجی نیز میتوان گفت:

  • روسری های برند اکر
  • روسری های برند سینم

در مورد از برندهای بسیار مشهور خارجی بازار شال و روسری میباشند که عمدتا نیز تولید ترکیه هستند معمولا طرح های روسری ترک برند کیفیت متمایز پارچه را دارا میباشند.

مهم ترین تفاوت های روسری های برند ایرانی و ترک؟

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]کیفیت پارچه مهم ترین عامل تمایز روسری های برند ایرانی و ترک در بازار شال و روسری محسوب میشود کیفیت پارچه روسری های برند خارجی ترک بسیار بالا است و همین عامل مهم ترین تمایز روسری های ایرانی با ترک در بازار شال و روسری محسوب میشود[/highlight-paper]

روسری برند

روسری های ارزان قیمت مارک خارجی

 

مدل روسری های ارزان قیمت خارجی شامل مدل های روسری های چینی و پاکستانی هستند که به دلیل ارزان بودن قیمت این طرح از روسری ها همیشه از سوی خریداران عمده دارای تقضای بالایی میباشند عمدتا این طرح از روسری ها با قوارهای 140 سانتی در بازار شال و روسری عرضه شده اند طرح های دیجیتالی از عمده مدل های پرفروش روسری های مارک خارجی ارزان قیمت هستند. این طرح از روسری ها بصورت تک رنگ رنگ و در بعضی از موارد در پک های 6 نایی به فروشندگان خرد به فروش میرسند.

روسری نخی

روسری های “های کپی” طرح برند

 

مدل روسری هایی در بازار شال و روسری هستند که طرح برند میباشند این مدل های طرحی معمولا در بازار شال و روسری به عنوان روسری های ” های کپی” شناخته میشوند مدل های طرحی های کپی هم از سوی تولیدی های شال و روسری تولید میشوند و هم مدل های خارجی و وارداتی چینی در بازار دارند اکثر این روسری ها قوارهای بلند دارند و بیشتر مدل های پرفروش انها با قوارهای 120 سانتی متری الی 140 سانتی متری عرضه شده اند اما طرح های قواره کوچک و مدل های مینی اسکارف از این روسری ها نیز بسیار پرطرفدار در بازار هستند روسری های طرح ال وی، فندی، گوچی از جمله مدل روسری های پرفروش های کپی و طرح برند در بازار میباشند.

روسری برند

نمایندگی پخش روسری های برند

 

یکی از بهترین مراکز عرضه عمده انواع روسری های برند مرکز پخش شال و روسری گستراسکارف ایران میباشد که انواع مدل های طرحی روسری های برندهای خارجی و ایرانی را بدون واسطه و با قیمت اصلی عرضه میکند مجموعه گستر اسکارف ایران میباشد که نمایندگی عرضه بدون واسطه انواع روسری های برند های ایرانی و خارجی در بازار شال و روسری ایران میباشند روسری های برند عرضه شده در این مجموعه هم شامل مدل های طرحی ارزان قیمت و هم شامل مدل های طرحی درجه یک و گران قیمت میباشند.

روسری نخی

روسری های ارزان قیمت مارک

 

مدل های روسری های برند یا مارک خارجی عموما از کشور چین و پاکستان وارد بازار شال و روسری شده اند این روسری ها دارای تنوع طرحی بالا و کیفیت پارچه پایینی هستند ولی به علت اینکه همیشه به علت قیمت پایین بیشترین تقاضا را در بازار دارا هستند.

روسری ارزان

لیست قیمت عمده انواع روسری برند

 

لیست قیمت روسری های برند ایرانی و خارجی در بازار شال و روسری ایران به شرح زیر است:

  • روسری های برند ایرانی 55000 الی 75000
  • روسری های برند خارجی باکیفیت 90000 الی 120000
  • روسری های برند خارجی ارزان قیمت 400000 الی 55000

در بازار دارای قیمت هستند برای دریافت لیست قیمتی به روزتر میتوانید با شمارهای درج شده در سایت تماس بگیرید و یا با کارشناسان فروش مجموعه ما در ارتباط باشید.

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@