شال و روسری aker

نمایندگی روسری aker در ایران

برای خرید عمده روسری های aker با چه شمارهایی در تماس باشیم؟ بهترین قیمت خرید شال و روسری اکر؟ برند اکر از برندهای خوش نام شال و روسری در بازار میباشند مدل های این شال و روسری همیشه از قیمت عالی و خوبی برخورداربودند و میتوان گفت کیفیت انها در قیاس با برندهای دیگر از سطح بسیار مناسبی برخوردار است.

طرح های روسری aker

برند aker با دارا داشتن طرح های ارزان و مخصوص ارزان سرا ها به خوبی توانسته است در بازار شال و روسری ایران از جایگاه خوبی بهره مند شود روسری نخی قواره بزرگ اکر با دارا داشتن طرح های دیجیتالی و همچنین دست دوز به خوبی در بین برندهای دیگر شناخته شده است و قیمت خوبی را دارا میباشد مدل روسری های نخی،مامی و ابریشم از مدل هایی میباشند که در بین مدل های دیگر از تقاضای بالایی بهره مند هستند از ویژگی هایی که برند aker به عنوان یک روسری ایرانی دارا است داشتن تنوع رنگ بالا در جین و همچنین کیفیت دوخت مناسب نسیت به قیمت میباشد که به راحتی میتواند با سایر روسری های چینی و ترک به خوبی رقابت نماید.

روسری aker

نمایندگی روسری aker

برای خرید عمده و دیدن مدل روسری های برند اکر میتوانید با شمارهای درج شده در سایت ارتباط برفرار نمایید و از کارشناسان فروش ما راهنمایی بخواهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@