روسری نخی

پخش عمده روسری قواره بزرگ نخی قواره 140 طرح جدید

انواع روسری قواره بزرگ سایز بزرگ 140 در بازار شال و روسری شامل چه طرح هایی میباشند و لیست قیمت عمده این طرح از روسری ها در بازار شال و روسری چگونه است؟

 

انواع روسری های قواره 140 نخی

 

روسری های ایرانی را میتوان از هر لحاظ نسبت به مدل های خارجی برتر دانست از ویژگی های روسری های نخی قواره بزرگ نخی میتوان به طرح های جذاب اشاره نمود به جرعت میتوان گفت بسیاری از طرح های برندهای ایرانی شال و روسری در کمتر برندهای خارجی دیده میشود حتی بسیاری از این برندها مدل های الگویی خود را از روسری های ایرانی الگو برداری میکنند.

بازار روسری نخی قواره 140 خارجی در ایران به دو قسمت تقسیم شده است و سه کشور معمولا عرضه کننده انها هستند که به ترتیب میتوان به:

  • ترکیه
  • چین
  • پاکستان

اشاره نمود کیفیت در کنار زیبایی را میتوان از برندهای ترک انتظار داشت دو برند پرطرفدار روسری ترک مانند اس گلد و استک در بازار روسری ایران به شدت دارای مدل های فراوان میباشند و به گونه ای میتوان گفت که بخشی از بازار را گرفته اند البته طرفدارن مخصوص به خود را هم دارند اگر بخواهیم به طور خلاصه طرح های این دو برندرا باهم قیاس کنیم میتوان گفت که شیک بودن در عین سادگی بهترین جمله برای توصیف این مدل ها میباشد البته قیمت بالای انها را نیز میتوان از اشکالات این روسری ها دانست.

اما میخواهیم کمی در مورد روسری های ارزان قیمت بازار صحبت کنیم مدل های روسری پاکستانی کمی از لحاظ بعضی از ویژگی ها یعنی هم ظاهری و هم کیفیت نسبت به پاکستانی دارای برتری میباشند اما قوارهای نا استاندارد و بعضا سایزهای کوچک از ویژگی های بد این روسری ها میباشد.

روسری قواره بزرگ

طرح های جدید روسری های قواره بزرگ

 

جدیدترین ترندهای روسری های قواره بزرگ در طرح بندی های اسپرت میباشند که میتوان به انواع روسری های طرح طبیعت و فضایی و … اشاره نمود که معمولا خانوم های جوان طرفدار اینگونه از طرح بندی های روسری های قواره بزرگ میباشند معمولا قوارهای 140 از این طرح ها بسیار پرفروش است اما در بازار میتوتن قوارهای 100 الی 120 اینگونه از طرح بندی ها را نیز خریداری نمود معمولا اکثر مراکز پخش روسری از قوارهای 140 برای عرضه مستقیم استفاده میکنند.

روسری جدید

برندهای پرفروش روسری های قواره بزرگ ایرانی کدام از برندها میباشد؟

 

برندهای ایرانی پیستاز بازار شال و روسری ایران میباشند کیفیت طرح بندهای شیک و جذاب از عوامل از که باعث فروش بالای انها و استقبال بالای مشتریان شده است حتی در بازار های خارجی از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای هماسیه نیز از برندهای روسری های ایرانی بسیار استفاده میشود حتی در برخی از موارد نیز از برندهای روسری های ترک نیز پرفروش میباشند.

برند های پرفروش روسری های ایرانی چه برندهایی میباشند؟

میخواهیم تعداد از برندهای ایرانی پرطرفدار را خدمت شما معرفی نماییم برندهای فوق از پرفروش و پرطرفدار ترین برندهای روسری در بازار میباشند که همیشه مدل های جذاب و پرفروشی را از انها در بازار دیده ایم.

  • روسری برند اچ پی اس
  • روسری برند سیمارو
  • روسری برند لمیز
  • روسری برند لورنزو
  • روسری برند رومانو
  • روسری های برند گستر اسکارف

از محبوب ترین و پرفروش ترین روسری های برند ایرانی میباشند و همیشه کیفیت طرح و قیمت مناسب خود را حفظ کرده اند.

روسری برند لورنزو

کدام مدل های روسری های ایرانی پرفروش ترند؟

 

روسری های نخی و بعد از روسری های حریر را میتوان از پرفروش ترین مدل روسری های تولید داخل معرفی نمود که هم در بازار شال و روسری ایران و هم در بازار شال و روسری خارج بسیار پرطرفدرا و پرفروش میباشند و رقبای اصلی روسری های چینی و ترک هستند در طرح بندی های جدید از روسری های ایرانی شاهد تلفیق پارچه حریر و نخ هستیم که باعث تولید روسری های حریر نخ شده است این طرح بندی ها بسیار باکیفیت و مناسب فصول گرم سال میباشند. تمامی الیاف به کار رفته در اکثر این طرح بندی ها درجه یک و بسیار خاص و مرغوب هستند.

روسری عمده ارزان

تفاوت روسری های قواره دار ایرانی و خارجی در چیست؟

 

لازم به ذکر است که روسری های ایرانی و ترک از لحاظ کیفیت حرف اول را میزنند ولی قیمت انها بسیار بالا در بازار نسبت به مدل های پاکستانی و چینی بالاتر است و تنها عامل انها نیز کیفیت پارچه بالا میباشد اما مدل های ایرانی همواره نسبت به برندهای خارجی ترک تفاوت هایی از لحاظ طرح بندی دارند یکی از تفاوت های مهم..

  • دارا داشتن سبک های خاص و منحصر به فرد روسری های ایرانی نسبت به ترک است

معمولا برندهای ایران با توجه به مورد استقبال بودن روسری در کشور ایران و استفاده از ان به عنوان یک پوشاک ضرروی سبک و سلایق مشتریان را به خوبی درک کرده  و طرح های جذابی را نسبت به برندهای خارجی خلق میکنند.

روسری قواره بزرگ نخی ارزان قیمت

 

برای بسیار از گالری داران و ارزان سراها قیمت ارزان برای خرید روسری بصورت عمده حرف اول را میزند توضیحاتی که دادیم مربوط به اکثر مدل های باکیفیت بازار بود حال کمی میخواهیم راجب طرح بندهای ارزان قیمت روسری صحبت نماییم.

 

بهترین روسری های ارزان قیمت  نخی دارای چه ویژگی هایی هستند؟

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]روسری قواره بزرگ نخی های ارزان قیمت بازار معمولا شامل روسری های چینی و پاکستانی میشوند تنوع طرحی بالایی را دارا هستند و مناسب بسیاری از ارزان سراها و گالری داران میباشند اکثر روسری های پاکستانی نخی ارزان بصورت فله ای به فروش میرسند و بیشتر روسری های چینی نیز اکثرا تک سلفون میباشند[/highlight-paper]

روسری نخی ارزان

عرضه کننده بدون واسطه انواع روسری ارزان

 

یکی از بهترین مجموعه های فروش روسری های ارزان قیمت مجموعه فروش عمده شال و روسری گستراسکارف ایران میباشد که انواع طرح بندی های روسری های ارزان قیمت را بدون واسطه و با قیمت های بسیار مناسب عرضه میکند اکثرمدل های عرضه شده توسط مجموعه شال و روسری گستراسکارف جزو طرح بندی های پرفروش روسری های ارزان قیمت بازار شال و روسری میباشند که مجموعه شال و روسری گستر اسکارف باارزان ترین نرخ این طرح از روسری ها را عرضه میکند.

روسری حریر ابریشم

قیمت روسری قواره بزرگ نخی طرح جدید

اکثر روسری های قواره بزرگ نخی طرح جدید دارای قیمت های زیر میباشند لازم به ذکر است این قیمت ها بسته به شرایط بازار دارای کاهش و افزایش میباشند جهت دیدن مدل های جدید و به روز و دیدن طرح های جدید انواع روسری های نخی باکیفیت ایرانی و ترک و همچنین مدل های ارزان قیمت میتوانید در کانال تلگرامی گستر اسکارف عضو شوید و با همکاران ما در ارتباط باشید.

  • روسری قواره بلند نخی 140 ایرانی پارچه داخلی 30000 الی 35000
  • روسری قواره بزرگ ایرانی درجه2 25000 الی 30000
  • روسری نخی پاکستانی درجه یک 20000 الی 25000

در بازار شال و روسری دارای قیمت هستند.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@