شال و روسری در تهران

کارخانه تولید شال و روسری در تهران

شرکت های تولید کننده شال و روسری کدام اند و برای خرید عمده شال و روسری از تولید کننده بدون واسطه چگونه اقدام نماییم و با چه شمارهایی در تماس باشیم؟

 

کارخانه اصلی تولیدی شال و روسری

 

برندهای تولید کننده شال و روسری در بازار شال و روسری در واقع پخش شال و روسری بدون واسطه در بازار هستند و برای بسیاری از خریداران عمده خرید بدون واسطه و با قیمت اصلی بسیار مقرون به صرفه و خوش ایند است معمولا خریداران عمده هنگام خرید انواع شال و روسری ها به دنبال خرید از کارخانه ها و تولیدی های شال و روسری میباشند دلیل استقیال خریداران از کارخانه یا تولیدی ها قیمت بدون واسطه و ارزان میباشد این کارخانه ها خود فروشگاه و نمایندگی عرضه مدل های خود را نیز دارند و این کار باعث شده است که مدل های تولید شده خود را به راحتی به فروش برسانند.

روسری قواره بزرگ

بازار شال و روسری در تهران

 

تهران مرکز خرید عمده شال و روسری در کشور محسوب میشود و بازار بزرگ تهران نیز دارای مراکز پخش و تولیدی های شال و روسری زیادی میباشد و همچنین برندهای مختلفی در این بازار فعالیت میکنند در بازهای زمانی مختلفی مدل روسری های بازار تهران دارای قیمت های مختلفی میباشند یکی از مدل روسری های پرفروش بازار که همیشه در بازار وجود دارد مدل روسری نخی میباشد که در فصول گرم سال دارای قیمت بالا و در فصول سرد معمولا در محدوده قیمتی پایین عرضه میشود از دیگر روسری های پرفروش بازار نیز میتوان به روسری های:

  • روسری های ساتن ابریشم مجلسی
  • روسری های حریر مجلسی
  • روسری های ساتن مجلسی

نیز نام برد. موارد فوق از پرفروش ترین های بازار در طی تمام فصول محسوب میشوند میخواهیم چند مورد از برندهای ایرانی که تولید کننده نیز هستند را در رابطه با شال های پرفروش بازار نیز میتوان موارد زیر را معرفی نمود.

در موارد فوق شال های نخی پلیسه از مدل های جدید و مدل های پرفروش بازار محسوب میشوند و از تقاضای بالایی نیز بهرمند هستند نمونه مدل های ساده پلیسه بسیار از موارد طرح دار پرفروش تر هستند.

 

عمده فروشی شال

تولید شال و روسری با پارچه خارجی

 

بسیاری از کارخانه های شال و روسری برای اینکه کیفیت پارچه مدل هایشان بالا باشد سعی میکنند که انواع شال و روسری های خود را با پارچه های خارجی تولید نمایند معمولا اغلب شال و روسری های مجلسی هستند که با این پارچه ها تولید شده اند به علت اینکه مخاطبان شال و روسری های مجلسی کیفیت بالای مدل شال و روسری ها را خواستار هستند بیشتر تولیدات این شال و روسری ها با پارچه های خارجی میباشند قوارهای این مدل از شال ها همواره بزرگ و مناسب مدل های مجلسی میباشد پارچه های خارجی این مدل از شال و روسری ها از کشور چین و ترکیه عرضه شده اند پارچه های کشور ترکیه معمولا کیفیت بالایی را دارا میباشند و قیمت بالایی را نیز دارا هستند.

مینی اسکارف زنانه

انواع شال و روسری پرفروش

 

ویژگی که شال و روسری های پرفروش باید نسبت به مدل های دیگر داشته باشند داشتن تنوع طرحی بالا و استفاده از این مدل از شال و روسری در همه فصول میباشد مدل شال و روسی های با پارچه های نخی از جمله مدل های طرحی هستند که نسبت به سایر مدل ها دارای فروش بالایی و همچنین بسیار پرطرفدار میباشند این شال و روسری ها در طرح های ساده و فانتزی بسیار پرتولید از جانب تولیدی های شال و روسری میباشند.

روسری قواره بزرگ

انواع ترند و مدل های پرفروش شال و روسری

 

معمولا مدل های تولید شده در کارگاهای تولیدی روسری و شال شامل الگوهای طرحی زیر میباشند:

  • شال و روسری های طرح ابرنگی
  • شال و روسری های طرح طبیعت
  • شال و روسری های طرح کارتونی
  • شال و روسری های طرح شب
  • شال و روسری های طرح حیوانات

از جمله از پرطرفدارترین مدل های الگویی شال و روسری های تولید شده میباشد که طرفداران زیادی را نیز دارد معمولا کارخانها و یا کارگاهای شال و روسری اغلب این مدل از طرح ها را در جین بندی های تک رنگ از دوتایی الی سه تایی روانه بازار کرده اند. همین باعث میشود هنگام خرید عمده این مدل از شال و روسری ها از تنوع بالای طرح و انتخاب بالایی بهره مند بشوند.

روسری قواره بزرگ

خرید عمده شال و روسری در تهران

 

برندهای زیادی در حوزه شال و روسری همان طور که گفته شد در بازار شال و روسری وجود دارند میخواهیم تعدادی از این برندها را معرفی کنیم.

  • شال و روسری برند توتو
  • شال و روسری برند سیمارو
  • شال و روسری برند لمیز
  • شال و روسری برند ماچو
  • شال و روسری برند رسپینا
  • شال و روسری برند گستر اسکارف

مدل های بالا از موارد پرفروش بازار محسوب میشوند و خرید عمده ان ها در بازار همیشه وجود دارند کیفیت و تنوع مدلی بالا از ویژگی های برندهای شال و روسری بالا هستند و همیشه در اکثر طرح ها میتوان کیفیت بالای مدل ها را دید.

شال زنانه پرفروش

 

برندهای تولید کننده شال و روسری کدام برندها هستند؟

 

اما میخواهیم بررسی کنیم که برندهای تولید کننده شال و روسری کدام برندها میباشند و قیمت های انها چگونه است بسیاری از تولید کنندهای شال و روسری و کارخانهای شال و روسری سعی میکنند با حداقل قیمت عمده و با پارچه های ایرانی تولیدات خود را انجام میدهند تولیدات متناسب با فصل هستند و در فصول سرد سال تولیدات موهر و بافت و در فصول گرم سال شال و روسری های نخی هستند که در بازار شال و روسری تقاضای بالایی را دارند.

برندهای معروف تولید کننده شال و روسری معمولا در بازار شال و روسری بسیار زیاد هستند اما از معروف ترین انها میتوان به:

  • سیمار
  • گستراسکارف
  • رومانو
  • میس اسمارت
  • لورنزو
  • ماچو

میباشند که در بازار شناخته شده هستند و از فروش بسیار بالایی نیز بهره مند میباشند برندهای فوق اکثرا مدل های خود را با تنوع طرح بسیار بالا روانه بازار میکنند و همین عامل باعث استقبال بالا از طرح و مدل های برندهای فوق میباشد.

شال قواره بزرگ

 

شال و روسری پرفروش تولید کنندگان شال و روسری

 

معمولا اکثر مدل های پرفروش تولیدی روسری های ایرانی اکثر روسری های خود را در مدل های چهار فصل در بازار عرضه مینمایند از مدل های پرفروش انها میتوان به طرح های روسری نخی اشاره نمود که اکثرا بیشتر ظرفیت خود را برای تولید این مدل از روسری های میگذارند.اکثرا این مدل از روسری ها را در قوارهای 140 و بصورت تک رنگ و در جین بندی های دوتایی الی سه تایی عرضه مینمایند.اما در رابطه با عرضه شال ها میتوان مدل شال های نخی و حریر را از جمله طرح هایی دانست که در بین سایر طرح های دیگر از تولید بالایی از سمت تولید کنندگان شال و روسری بهره مند میباشند

روسری عمده

 

پخش شال و روسری در تهران با قیمت ارزان

 

مرکز پخش شال و روسری در تهران را میتوان بازار جعفری نماید علاوه بر این بازار یکی از مجموعه های همیشه پرفروش و مقرون به صرفه برای خرید مجموعه شال و روسری گستراسکارف ایران میباشد که عرضه کننده انواع شال و روسری های پرفروش و مقرون به صرفه در بازار هستند و تنوع مدلی و طرحی بسیار بالایی را نیز دارا میباشد این مجموعه علاوه بر مدل های پرفروش ایرانی عرضه کننده شال و روسری های خارجی برند و ارزان قیمت نیز میباشد.

روسری برند اصلی

لیست قیمت شرکت های  تولید کننده شال و روسری

 

اما لیست قیمت انواع مدل شال و روسری های پرفروش از شرکت های تولیدی  شال و روسری به شرح زیر میباشد لازم به ذکر است قیمت های فوق دقیق نمیباشد لذا برای دریافت قیمت اصلی موارد به کانال تلگرامی گستراسکارف مراجعه نمایید.

  • روسری های قواره بزرگ طرح دیجیتال دست دوز 45000 الی 75000
  • شال های قواره بزرگ طرح دیجیتال 40000 الی 70000
  • روسری های ساده قواره بزرگ تک رنگ 35000 الی 50000
  • شال های ساده قواره بزرگ 30000 الی 45000
  • شال و روسری های مجلسی 65000 الی 85000

در بازار شال و روسری دارای قیمت میباشند برای دریافت لیست قیمتی عمده به روز شده و جدیدمیتوانید در کانال تلگرامی یا اینستاگرامی مجموعه گستراسکارف ایران عضو شوید و از مدل های جدید دیدن فرمایید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@