شال و روسری مجلسی

کانال تلگرام شال و روسری مجلسی

بهترین کانال تلگرامی شال و روسری بصورت عمده چه کانال میباشد؟ و برای خرید انلاین و اینترنتی تولیدهای شال و روسری بدون واسطه چگونه اقدام نماییم؟

کانال فروش انلاین شال و روسری

 

کانال های زیادی در بازار شال و روسری هستند که انواع طرح بندی های شال و روسری را با مدل های مختلف و با حداقل قیمت در بازار عرضه میکنند ویژگی که باید کانال های فروش انلاین شال و روسری داشته باشند داشتن کیفیت در طرح و مدل بالا و تنوع قیمتی میباشد بسیاری از کانال های فروش معمولا از سوی مراکز پخش و در رتبه بعدی از سوی تولیدی های شال و روسری میباشند در این بین بیشترین تنوع و تعدد در مدل شال و روسری ها را کانال های مراکز پخش عمده دارند این نوع کانال ها با همکاری تولیدی های شال و روسری در شهرهای مختلف معمولا سعی میکنند که مدل های پرفروش این تولیدی ها را با نرخ های جذاب و مشتری پسندی به فروش برسانند که این یکی از مهم ترین ویژگی های کانال های فروش انلاین مراکز پخش میباشد در رابطه با تولیدی ها نیز میتوان گفت که کانال فروش انلاین این تولیدی براری خریدارانی مناسب است که قصد خرید عمده تعداد بالا از مدل شال و روسری ها را داشته باشند

فروش انلاین شال

انواع شال و روسری های مجلسی

 

تنوع طرح بالایی که در بازار شال و روسری مجلسی وجود دارد باعث شده است طرح بندی های بسیار زیادی را در مدل های انها در بازار مشاهده کنیم معمولا شال و روسری های مجلسی اغلب بصورت طرح های تک رنگ و در بیشتر مواقع در رنگ بندی های مشکی روانه بازار میشوند از دسته بندی های پرفروش طرح بندی های روسری مجلسی میتوان به:

  • روسری حریر مشکی مجلسی
  • روسری های دست دوز حریر ابریشم مجلسی
  • روسری های ساتن طلاکوب مجلسی
  • روسری های نخی قواره بزرگ طرح برجسته مجلسی
  • روسری های مامی ابریشم قواره 140 مشکی مجلسی

اشاره نمود اغلب طرح بندی های روسری های گفته شده در بازار با کیفیت های مختلف وجود دارند طرح روسری های تولیدی ایران معمولا دارای کیفیت های مطلوب و قابل قبولی میباشند و میتوان برای خرید عمده بسیار مناسب باشند.

 

محبوب ترین مدل روسری های مجلسی بازار کدام مدل ها هستند؟

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]یکی از سوال های خریداران عمده روسری های مجلسی این است که طرح های پرفروش مجلسی جزو کدام دسته از مدل های اصلی میباشند اگر بخواهیم به طور مختصر این مورد را خدمت شما توضیح دهیم باید بگیم که طرح های روسری نخی مجلسی در بازار دارای جایگاه نخست در فروش بیشتر میباشند شاید یکی از دلایل اصلی ان استفاده کردن از طرح های روسری های مجلسی بصورت چهار فصل باشد[/highlight-paper]

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]بعد از روسری های نخی مدل روسری های ساتن ابریشم و حریر دارای جایگاهای دوم وسوم در فروش بالا طرح بندی های مجلسی میباشند.[/highlight-paper]

شال قواره بزرگ

انواع مدل شال های مجلسی پرفروش

 

از مدل شال های مجلسی نیز دارای طرح های بسیار پرفروش و مناسبی در بازار میباشند از نواع جدیدترین مدل ها میتوان به:

  • شال های مجلسی کارشده نخی و حریر
  • شال های مجلسی نگین دار
  • شال های پلیسه طلاکوب مجلسی
  • شال های مجلسی لمه طلایی
  • شال های گیپور قواره بلند مجلسی

نیز اشاره نمود در بین طرح های نام برده شده مدل شال های مجلسی نخی در طرح بندی های کارشده،لمه،و پلیسه و گیپور دارای فروش بالایی نسبت به سایر شال های مجلسی میباشند. در بین مدل شال های مجلسی نخی طرح های مشکی همیشه از فروش بالایی برخوردار بودند اکثر طرح بندی های این مدل از شال ها اغلب ساده میباشد و همین سادگی نیز باعث فروش بالای انها شده است در ادامه انواع شال های مشکی مجلسی را مورد بررسی قرار میدهیم.

شال مجلسی مشکی

شال های مشکی مجلسی نگین دار

 

یکی از شیک ترین مدل شال های مجلسی در بازار طرح های نگین دار میباشند که اغلب بصورت محدود در مراکز پخش شال و روسری عرضه میشوند قوارهای دونیم متری الی سه متری این مدل شال ها جذابیت این طرح ها را دوچندان کرده است و انها را برای خرید یک مدل شال مجلسی ایده ال کرده. اغلب این طرح از شال ها در جین بندی های دوتایی الی سه تایی به فروش میرسند.

شال مشکی مجلسی

انواع روسری مشکی مجلسی

 

در بین طرح های روسری نیز طرح های تک رنگ مشکی مجلسی بسیار پرفروش و پرمخاطب هستند این مدل های نیز مانند انواع طرح بندی های شال های مجلسی اغلب در جین بندی های دوتایی الی سه تایی و بصورت تک سلفون به فروش میرسند از پرفروش ترین انها نیز میتوان به مدل های دست دوز و نقش برجسته اشاره نمود.

روسری مشکی مجلسی

خرید اینترنتی از تولیدی شال و روسری بصورت مستقیم

 

معمولا تولیدی های شال و روسری با قیمت های متفاوتی مدل شال و روسری های خود را عرضه میکنند اکثرتولیدی های روسری و شال های ایرانی استفاده از الگوهای شیک و ترندهای به روز را به کیفیت پارچه ترجیح میدهند که این کار باعث مقرون به صرفه شدن در تولید مدل شال و روسری ها میشود خرید اینترنتی از از تولیدی روسری و شال ها  نسبت به خرید عمده از بنکداران  شال و روسری میتواند بسیار برای گالری داران و فروشندگان خرد شال و روسری به صرفه باشد ولی اگر خریداران عمده به دنبال خرید با تنوع طرح بالا هستند حتما بنکداران و مراکز پخش عمده شال و روسری پیشنهاد میشود.

روسری مجلسی

جدیدترین ترندهای شال و روسری های مجلسی

 

اما جدیدترین ترندهای شال و روسری های مجلسی معمولا در رنگ بندی های مشکی روانه بازار میشوند. که چند مورد از انها را خدمت شما معرفی مینماییم:

  • شال های گیپور منگوله دار: از موارد میباشند که در قوارهای دونیم متری الی سه متری تولید میشوند عمدتا این طرح بندی ها در مدل های ساده عرضه میشوند اما در ترندهای طرح بندی دار شاهد الگوهای بضا سنتی و ترمه در این طرح از شال ها در بازار هستیم.

 

  • روسری های دانتل دار: روسری های دانتل دار از طرح های پرفروش روسری های مجلسی میباشند که طرفداران خاص خود را دارا هستند اکثرا با قوارهای 140 در بازار به فروش میرسند طرح های توپی این مدل از روسری ها بسیار خاص و زیبا میباشند.

ارزان ترین شال و روسری های مجلسی

 

معمولا ارزان ترین مدل شال و روسری های مجلسی شامل مدل های طرحی ساده در بازار شال و روسری میباشند اغلب مدل شال و روسری های ساده در بازار شال و روسری با پارچه های حریر و نخی تولید میشوند مدل های مجلسی انها اغلب دارای رنگ بندی های مشکی میباشند رنگ بندی مشکی جزو رنگ بندی هایی هستند که در بیشتر مدل های مجلسی به خصوص در طرح های ساده مجلسی این مدل از روسری ها دیده میشوند رنگ مشکی در همه مقاطع سال دارای فروش بالایی هست و بیشترین میزان تیراژ تولیدی های شال و روسری نیز به این دسته از روسری ها گره خورده اند.

روسری قواره بزرگ

کانال تلگرام مدل شال و روسری مجلسی

 

کانال های تلگرامی زیادی در حوزه شال و روسری فعالیت دارند کانال تلگرامی گستر اسکارف انواع شال و روسری های مجلسی را در طرح بندی های مختلف به شما معرفی میکند تمام قیمت های ذکر شده در کانال و پیج اینستاگرامی گستراسکارف به روز و زیر قیمت بازار میباشد شما میتوانید ازکارشناسان ما در رابطه با انواع مدل شال و روسری های مجلسی سوال بفرمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@