روسری نخی, شال و روسری ترک

خرید روسری نخی ترک قواره بلند جدید

انواع روسری های قواره بزرگ نخی ترک در بازار شال و روسری دارای چه قیمتی میباشند و ویژگی طرحی و مدلی این روسری های قواره بزرگ در بازار شال و روسری چگونه میباشد؟

 

روسری نخی ترک قواره بلند

 

روسری های وارداتی همیشه از مدل هایی میباشند که در بازار شال و روسری ایران دارای طرفدارن بسیار هستند جنس و کیفیت مدل در این روسری ها دارای ویژگی های مختلفی میباشد مدل روسری های ترک به خصوص در مدل های نخی ویژگی بارزی که دارند داشتن کیفیت نخ و پارچه بسیار بالا میباشد که یک روسری ترک را نسبت به مدل های دیگر متمایز میکند روسری های قواره بلند نیز همیشه از مدل هایی است که در بین سایر مدل های ترک از فروش بالایی بهره مند میباشد عمدتا بسیاری از روسری های ترک دارای لبه میباشند همین عامل باعث شده است در ادامه درباره قیمت و خرید عمده شال و روسری های ترک را بررسی میکنیم.

روسری پلیسه ترک

یکی دیگر از مدل هایی که دارای زیبایی و لطافت بسیار عالی و مناسب برای فصول گرم سال نظیر تابستان و بهار است مدل روسری های پلیسه است این مدل از روسری ها تفاوتی که نسبت به روسری های ترک قواره بلند دارند دارا داشتن ضخامت بسیار کم نسبت به طرح های نخی ترک و همچنین قوارهای کمی بلندتر میباشند اکثر مدل روسری های پلیسه وارداتی به خصوص ترک دارای طرح های ساده میباشند و الگوهای طرحی زیادی را نمیتوان در طرح های روسری ترک پلیسه یافت.

روسری پلیسه

مدل های پرفروش روسری های نخی 140 ترک

در بین طرح های روسری نخی ترک برخی از مدل های روسری های قواره 140 نخی دارای طرح های جذاب و پرفروشی هستند از جمله این موارد روسری های نخی 140 طرح توپی را میتوان نام برد که زیبایی خاصی را دارا میباشند و در کنار کیفیت پارچه بسیار مطلوب میتواند انتخاب خوبی برای بسیاری از گالری داران باشند در بسیاری از برندهای ترک نیز بعضی از مدل طرح های ورساچ،فندی،وگوچی نیز دیده میشود اغلب این مدل ها را در برندهای ایرانی مشاهده میکردیم ولی میتوان گفت که در برندهای ترک نیز این طرح ها دیده میشوند البته کیفیت روسری های ترک طرح های گفته شده در قیاس از مدل های مشابه ایرانی بسیار بالاتر میباشد.

روسری نخی ترک قواره بلند
روسری نخی ترک قواره بلند
روسری نخی ترک قواره بلند

جدیدترین روسری های ترک نخی

میخواهیم به شما جدیدترین مدل روسری های ترک نخی را معرفی نماییم در مدل روسری های جدید نخی مدل های مجلسی از همه مدل ها دارای تنوع طرح بالاتری میباشند همین عامل تمایز انها نسبت به سایر مدل های چینی و ایرانی میباشد و باعث شده است از فروش بالاتری نسبت به مدل های اسپرت و جوان پسند دارا باشند مدل های فوق از پرفروش ترین طرح های روسری نخی هستند:

  • روسری های نخی 140 مروارید دار
  • روسری های نخی دور دست دوز طرح دیجیتال
  • روسری های قواه 120 سه گوش نخی دست دوز

جدیدترین طرح های روسری های ترک نخی

الگوهای طرحی و ایجاد ترندهای جدید در روسری ها نیاز به خلاقیت بالا دارد طرح های روسری های ترک معولا اغلب دارای جذابیت بسیار خاص میباشد که در انواع مدل های انها به خصوص مدل روسری های نخی انها را مشاهده میکنیم طرح های زیر از پرفروش ترین و پرانتخاب ترین مدل طرح های روسری های نخی ترک در انواع مدل های اسپرت و معمولی بوده اند و مراکز پخش روسری اغلب از این طرح ها برای عرضه عمده استفاده میکنند.

  • طرح ابرنگی
  • طرح پلنگی
  • طرح بته جقه ای
  • طرح طبیعت
  • طرح کلاسیک
  • طرح فضایی

از محبوب ترین طرح روسری های نخی ترک میباشند که از انتخاب های بالایی در بین سایر طرح ها بهره مند هستند و میتوان انها را موفق ترین طرح های روسری های برندهای ترک دانست.

روسری نخی ترک

بهترین برندهای روسری های ترک کدام برندها میباشند؟

 

برندهای ترکی که در حوزه شال و روسری کار میکنند بسیار زیاد هستند ولی اگر بخواهیم از بهترین های انها را نام ببریم میتوانیم به برندهای.

  • sarar
  • aker
  • vakko scarf
  • astak
  • asgoldas

اشاره نمود که از محبوب ترین برندهای ترک میباشد معمولا برندهای فوق علاوه بر فعالیت عمده در بازار شال و روسری ایران همواره در بازار پوشاک و شال و روسری کشورهای حوزه خلیج فارس فعالیت دارند و از فروش بالاییی نیر در این کشورها بهره مند میباشند.

روسری قواره بزرگ

کیفیت روسری های ترک برند چگونه است؟

لوکس بودن و از ویژگی های اصلی برندهای ترک محسوب میشوند اگر به دنبال مدل روسری هستید که از کیفیت بالای پارچه و جذابیت در طرح و مدل حرف اول را بزند برندهای روسری های ترک همواره این ادعا را دارا میباشند اما در سال های اخیر نیز برندهای تولیدی روسری ایران هم از جایگاه بسیارخوبی در بازار بهره مند شده اند به گونه ای که به راحتی میتوانند با برندهای ترک رقابت کنند به طورکلی روسری های برند ترک ویژگی های زیر را دارا میباشند.

  • نرمی و لطافت پارچه
  • ضد حساسیت بودن پارچه
  • ضد تعریق بودن اکثر پارچه های روسری های ترک
  • استفاده کردن از نخ و الیاف طبیعی
  • استفاده کردن از رنگ های طبیعی و غیر قابل از بین رفتن برای طرح های الگویی انواع روسری ها

روسری ایرانی

روسری های نخی ترک ارزان قیمت چگونه هستند؟

 

در بین روسری های نخی ترک مدل های ارزان قیمت نیز وجود دارد که از کیفیت پایین پارچه بهره مند میباشند ولی قیمت ارزان انها میتواند برای بسیار از گالری داران پر سود باشد در این مدل از روسری ها بیشتر به طرح های الگویی و از طرح های دیجیتالی پرفروش استفاده شده است.

تفاوت روسری های نخی ترک وایرانی در چیست

از مهم ترین تفاوت های روسری های نخی ترک و ایرانی دارا داشتن الیاف نخی بسیار باکیفیت در کنار میتریال بسیار با کیفیت میباشد کیفیت چاپ طرح و الگو در برندهای روسری های ترک بسیار عالی میباشد و میتوان انها ر از این لحاظ نسبت به روسری های ایرانی متمایز دانست.

روسری نخی ترک

روسری ترک نخی

قیمت روسری نخی جدید ترک و ایرانی

 

روسری نخی قواره بزرگ در سایر مدل های وارداتی اعمم از ایرانی و ترک دارای طرفدار میباشد سبک طراحی روسری ترک قواره بزرگ یا قواره بلند به خصوص است دوخت های دولبه فقط مختص به روسری های ترکیه ای میباشد و در مدل های ایرانی کمتر دیده میشوند سبک روسری های نخی ایرانی بیشتر به روی طرح و نقش مانور میدهد روسری های 140 قواره دار نخی در طرح های اسلیمی و سنتی از پرفروش های روسری های ایرانی هستند قیمت روسری های ایرانی و ترک به شرح زیر است. برای دریافت لیست قیمت اصلی نمونه مدل ها میتوانید در کانال تلگرامی یا پیج اینستا گرامی گستر اسکارف عضو شوید و از کمک کارشناسان ما بهره مند شود توجه داشته باشید که قیمت های زیر به علت بالا و پایین شدن ارز ممکن است دستخوش تغییرات شوند. پس حتما با ما در ارتباط باشید.

  1. روسری نخی قواره دار ترک لبه دار در سایزهای 140 65000 الی 75000
  2. روسری های ترک قواره بلند کیفیت معمولی 65000 الی 70000
  3.  طرح های روسری ایرانی 55000 الی 65000

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@