روسری نخی

خرید عمده روسری نخی ساده از تولیدی

طرح های روسری های نخی ساده همیشه در بازار از فروش بالایی بهره مند هستند اکثر این طرح از روسری ها بصورت تک رنگ در بازار عرضه میشوند در ادمه قیمت خرید عمده انها را بررسی مینماییم.

روسری نخی ساده

سادگی به معنی معمولی بودن نیست بلکه به معانی شیک بودن است….

بسیاری از روسری های بازار هستند که در عین سادگی دارای زیبایی خاص و منحصر به خود هستند مدل روسری های مشکی ساده از جمله موارد پرانتخاب و پرفروش به شمار میرود که امکان ست شدن با لباس های مجلسی را دارا هستند عامل تایین کننده قیمت در نمونه های ساده نخی کیفیت در پارچه میباشد مدل روسری های نخی با کیفیت بازار دارای پارچه نرم،لطافت و سبکی پارچه میباشد که نظر بسیاری از مشتریان را جلب میکند تلفیق نخ و پنبه در این روسری های باعث ایجاد این نرمی و لطافت شده است.

روسری های ساده رنگی

همیشه روسری های ساده پرمخاطب بوده اند به خصوص در مدل های دارای رنگ بندی روسری های رنگی ساده در قوارهای 120 الی 140 از طرح های پرفروش روسری های ساده رنگی میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • روسری های دندان موشی رنگی ساده
  • روسری های ریشه پرزی رنگی ساده
  • روسری های کنفی رنگی
  • روسری های سه گوش نخی

طرح های فوق همیشه در بازار از تقضا بهرمند بوده اند میتوان روسری های بالا را در بازار هم به صورت طرح های نخی و حریر در بازار خریداری نمود.

روسری ساده رنگی

انواع طرح های روسری نخی ساده

اگر بخواهیم پرفروش ترین های طرح های روسری های ساده نخی را معرفی نماییم میتوانیم به مدل طرح های روسری های نخی زیر اشاره کنیم:

  • روسری های دندان موشی ساده قواره 140
  • روسری های ریشه پرزی ساده قواره بزرگ نخی
  • روسری های ریشه فیتله قواره بزرگ نخی

مدل هایی هستند که اکثر مراکز پخش روسری این مدل از طرح ها را عنوان روسری های ساده نخی عرضه میکنند که قیمت و تنوع رنگ بندی انها نیز بسیار مناسب هستند موارد ذکر شده از بین طرح های روسری نخی های ساده بسیار پرفروش تر هستند.

روسری نخی ساده

روسری نخی ساده قواره بزرگ

سایزهای 140 الی 120 روسری های نخی ساده از مواردی میباشدند که نسبت به به سایزهای کوچک تر مانند 100 و 90 از انتخاب بالایی برخوردار هستند در انواع مدل ها در بازار میباشند روسری های ریشه پرزی،ریشه فیتله و ریشه بلند از جمله این موارد محسوب میشوند اصولا در رنگ بندی روسری های قواره بزرگ ساده همیشه رنگ های پرفروش مشکی،قرمز،زرد وجود دارند البته بیشتر این روسری ها در بازار به صورت تک رنگ نیز به فروش میرسند.

روسری نخی ساده تک رنگ پرفروش

روسری های مشکی تک رنگ نخی ساده را میتوان از پرفروش ترین مدل های ساده نخی دانست کیفیت متنوع عامل تمایز قیمت مدل های ساده نخی محسوب میشوند رنگ مشکی را میتوان از برترین رنگ های روسری های نخی ساده دانست که هیچ گاه قدیمی نمیشود این رنگ به دلایل زیر از فروش بالایی برخوردار میباشد.

  • امکان ست شدن با انواع مدل لباس های مجلسی
  • همیشه به روز بودن رنگ(هیچ گاه قدیمی نمیشود)

بسیار از مدل روسری های تک رنگ بازار در مدل های ساده دارای رنگ های مشکی،قهوای،طوسی هستند عامه پسند بودن را میتوان از دلایل انتخاب بسیاری از برندها و تولیدی ها برای انتخاب رنگ های فوق در تولید روسری ها دانست.

قیمت روسری نخی ساده قواره بلند

قیمت انواع مدل های روسری های ساده نخی قواره بلند به شرح زیر است:

  • روسری ساده سوپر نخ 18000 الی 22000 قواره 140
  • روسری نخی اعلا ساده 11000 الی 14000 نخ درجه یک
  • روسری ساده معمولی نخی درجه دو 8000 الی 10000

روسری نخی ساده قواره بزرگ مشکی

روسری های مشکی ساده بخش عمده ای از بازار فروش را به خود اختصاص داده اند علت فروش بالای انها معمولا استفاده کردن از مدل های فوق هم برای مجالس و هم برای استفاده بیرون میباشد طرح های ایرانی روسری های مشکی در کنار روسری های ترک و پاکستانی همیشه از انتخاب بالاتری بهره مند بوده اند از پرفروش ترین های بازار میتوان به ترتیب:

  • روسری های نخی مشکی قواره بزرگ
  • روسری های حریر قواره 140 مشکی ساده
  • روسری های حریر ژاگارد قواره 110
  • روسری های مامی ساده مشکی

اشاره نمود کیفیت طرح های ترک روسری های گفته شده بالا بسیار بالا میباشد ولی همیشه تولیدی های ایرانی با قیمت مناسب تری این مدل از روسری ها را تولید نموده اند.


روسری نخی ساده

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@