روسری مامی, شال و روسری ابریشم

قیمت روسری ابریشم مامی

قیمت روسری های ابریشمی مامی در انواع مدل های قواره بزرگ در بازار چقدر است و برای خرید این طرح از روسری ها باقیمت ارزان چگونه اقدام نماییم؟

روسری ابریشم مامی

مدل روسری های ابریشمی مامی از مدل جنس از روسری هایی است که دارای جنس و لطافت خاصی میباشد کیفیت و لطافت موجود در مدل روسری های ابریشمی مامی به پارامترهای زیادی برمیگردد درصد خلوص نخ و کیفیت نخ به کاربرده شده در دوخت نیز از عوامل موثر در کیفیت میباشد از مدل های پرفروش روسری های مامی ابریشمی مدل های قواره بلند و دست دوز میباشد که به عنوان مدل های مجلسی بسیار پرفروش میباشند قوارهای 140 که دارای طرح های بته جقه ای نیز هستند از پرانتخاب ترین مدل ها محسوب میشوند.

روسری مامی ابریشم ایرانی

برندهای ایرانی از جمله برندهای موفق در حوزه تولید روسری های مامی ابریشم میباشند زیبایی و نقش نگار و استفاده از الگوهای سنتی در مدل ها باعث شده است که روسری های مامی ابریشم برندهای ایرانی همیشه مورد تقاضای مشتریان خود باشد از نکات مهمی که میتوان به انها اشاره نمود استفاده از پارچهای با کیفیت مختلف در تولید مدل روسری های مامی میباشد و به همین دلیل است که شاهد قیمت های متنوعی از روسری مامی ابریشم در بازار میباشیم. از پارچهای مامی گران قیمت میتوان به مامی پنبه ای و مامی زبرا اشاره کرد که قیمت این مدل از روسری های مامی در بعضا تا حدود 30000 تومان میرسد

روسری ابریشم مامی ترک

در مدل روسری های مامی ابریشم ترک یک قاعده همیشه وجود دارد نرمی پارچه مامی بسیار جلوه با کیفیتی را دارا است و میتوان در ان به خوبی کیفیت را تشخیص داد اما بیشتر الگوهای طرحی روسری های ابریشم مامی ترک ساده میباشند برخلاف مدل روسری های مامی ابریشم ایرانی که در انها اکثر مدل ها بسیار اسپرت وشلوغ هستند طراح های ایرانی بیشتر در طراحی مدل روسری های ابریشم مامی سلیقه جوان پسند را در نظر میگیرند. انواع روسری ابریشم مامی پرفروش در بازار به شرح زیر میباشند:

  • روسری مامی جناقی طرح دیجیتال دست دوز
  • روسری های مامی ابریشم ثواره 140 تک رنگ
  • روسری مامی نخی قواره 120

سه طرح از مدل های پرفروش روسری های مامی در بازار به شرح زیر میباشند در بین این طرح ها روسری های مامی جناقی از جدیدترین طرح های روسری های مامی بازار میباشند.

روسری ابریشم مامی
روسری ابریشم مامی

روسری های مامی ابریشم پرفروش

اما کدام از طرح های روسری های ابریشم مامی پرفروش تر هستند؟

اکثر این طرح از روسری ها معمولا در فصول گرم سال در بازار شال و روسری شارج میشوند طرح های روسری مامی طرح فضایی و ابرنگی از ترندهای پرطرفدار روسری های مامی محسوب میشوند و در بازار نیز بسیار پرطرفدار هستند این طرح از روسر میتوان در انواع قوارهای 140 در بازار پیدا نمود.

روسری مامی ابریشم

روسری ابریشم مامی

روسری حریر ابریشم دست دوز

به طور کلی روسری های ابریشم به دستهای مختلفی از جمله:

  • روسری های حریر ابریشم
  • روسری مامی ابریشم
  • روسری ساتن ابریشم
  • روسری ابریشم توییل

تقسیم میشوند که در این بین روسری های حریر ابریشم نیز دارای لطافت و ظراف بسیار خاصی میباشد که مناسب فصل گرم سال نیز هستند در مدل های حریر ابرشم دست دوز نیز الگو و طرح های مجلسی نیز وجود دارد طرح های ترمه را میتوان از موفق ترین الگوهای مجلسی در روسری های حریر ابریشم دست دوز دانست.

قیمت روسری ابریشم مامی

یکی دیگر از طرح های پرفروش روسری های مامی ابریشم را میتوان اسلیمی،سلطنتی تعریف نمود قیمت روسری مامی ابریشم دست دوز به علت استفاده از دوخت دستی بعضا تا حدود 50000 تومان نیز میرسند استفاده کردن از چاپ های دیجیتال نیز انها را جذاب تر کرده است و زیبایی هرچه تمام تری به انها داده است این چاپ ها به صورت کامپیوتری بوده است و باعث استقبال زیاد مشتریان شده است از طرح های دیگر روسری های مامی میتوان به مامی جناقی نیز اشاره نمود که معمولا طرح های اسپرت تری را در بازار دارا میباشند.

روسری مامی دست دوز
مدل های پرفروش روسری مامی ابریشم گستر اسکارف

قیمت روسری مامی ابریشم گستر اسکارف(بازرگانی تاق گستر) متناسب با کیفیت میباشد سعی کرده ایم در ارایه مدل های خود سلیقه مشتریان و الگوهای پرفروش بازار را در نظر بگیریم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@