شال و روسری ابریشم

لیست قیمت روسری ابریشم توییل از تولیدی

طرح های روسری ابریشمی توییل در بازار بسیار زیاد است اما بهترین قیمت خرید عمده ان چقدر است و کدام طرح های ان پرفروش میباشد؟

ریشم توییل

یکی از مدل روسری مجلسی های چهارفصل را میتوان مدل روسری های توییل معرفی نمود زیبایی و تنوع مدلی روسری های توییل میتواند بسیاری از خانوم ها را متقاعد به خرید نمایند مدل روسری های ابریشم توییل از جمله تمایز و ویژگی هایی که دارند کیفیت کار و همچنین مرغوبیت بیشتری را نسبت به مدل های ابریشمی دارند قوارهای بلند مدل رسری های ابریشم توییل عموما قیمت بالاتری را نسبت به مدل های معمولی دارند طرح های دوردست دوز مدل روسری های توییل از مدل های میباشند که فروش بالاتری را در بین طرح های دیگر روسری های توییل دارند از دیگر ویژگی های مدل روسری های توییل جنس عالی و مقاوم انها میباشد که میتوان این عامل را از دیگر تمایزات مدل روسری های توییل دانست مقاومت در برابر سایدگی از ویژگی های دیگر روسری های توییل میباشند. نام دیگر روسری های توییل روسری کجراه است.

روسری توییل کجراه اسپرت

طرح های اسپرت توییل در فصول مختلف سال از انتخاب های بالایی بهره مند هستند روسری های طرح فندی را میتوان این موارد دانست طرح های فندی معمولا در روسری های نخی نیز بسیار به کار میروند و این طرح ها نیز در روسری ها کجراه توییل نیز به کار رفته اند.

طرح های پرفروش روسری ابریشم توییل

عموما مدل روسری های ابریشم توییل دارای طرح های اسپرت و همچنین بته جقه ای میباشند بیشتر طرح های موجود در بازار دارای از برندهای مختلف نظیر اچ پی اس،لمیز و… این طرح ها را دارا میباشند. و میتوان گفت این طرح های پرانتخاب ترین ها هستند. بعد از روسری حریر ابریشم،و روسری مامی هنگام خرید به روسری های توییل نیز میتوان برای خرید بررسی نمود.پس اگر شما گالری شال و شال پلنگی دارید میتوانید این مدل از روسری ها را هم در گالری خود داشته باشید و به مشتریان خود پیشنهاد دهید.

لیست قیمت روسری ابریشم توییل

قیمت روسری های ابریشم توییل برندهای مختلف بازار متفاوت میباشد ولی بازه قیمت انها به شرح زیر میباشد:

  1. روسری ابریشم توییل دست دوز قواره 140  28000 الی 35000
  2. روسری ابریشم توییل معمولی 23000 الی 32000
  3. روسری ابریشم توییل دیجیتالی 25000 الی 36000

انواع روسری های توییل

روسری های توییل انواع چینی،ایرانی،پاکستانی،هندی را دارند و تنوع مدلی انها نیز بسته به کیفیت انها متغییر است معمولا روسری های پاکستانی توییل دارای قوارهای یکنواختی نمیباشند ولی قیمت مناسب انها باعث تقضای بالا از سوی مشتریان است.

ایا روسری های توییل وارداتی از چین و ترکیه و پاکستان برای خرید مناسب هستند یا مدل های ایرانی؟

یکی از سوال هایی که بسیاری از مخاطبان و مشتریان ما میپرسند مقایسه روسری های توییل وارداتی با مدل های ایرانی میباشند میتوان دوجور به این سوال پاسخ داد بیشتر گالری دارانی که به دنبال مدل های ارزان هستند سعی در انتخاب مدل های چینی و پاکستانی در بازار دارند این دسته از گالری دارن مبنای انتخاب خود را همیشه طرح و مدل قرار میدهند و به کیفیت کمتر توجه دارند اما طرح های ایرانی علاوه بر در نظر گرفتن سلیقه مشتری در تولید روسری به کیفیت پارچه نیز دقت بسیار میکنند مدل روسری ابریشم کجراه یا توییل بنا به نامرغوب بودن پارچه در اکثر موارد دارای کیفیت پایین تری نسبت به مدل های ایرانی و ترک میباشند.

طرح های پرفروش روسری های تولییل ابریشم چگونه است؟

اکثر روسری های توییل در بازار شال و روسری نخی اکثرا دست دوز میباشند معمولا ترندهای روسری های ابرشمی توییل زیر پرفروش میباشند:

  • روسری های توییل دور دست دوز ترند حیوانات
  • روسری های توییل دور دست دوز ابرنگی
  • روسری های توییل سه گوش

از طرح هایی میباشند که در بازار از استقبال بالایی در بین انواع روسری های ابریشم توییل بهره مند هستند.

برندهای تولید کننده روسری ابریشم توییل

کمتر برندهایی هستند که در بازار شال و روسری ایران این مدل از روسری ها را تولید نمایند اما میخواهیم چند تا از برندهای ترک و ایرانی را که بعضی از مواقع بعضا مدل هایی از روسری توییل ابریشم را وارد بازار میکنند معرفی نماییم:

  • روسری های توییل ابریشم برند سیمارو
  • روسری های توییل ابریشم برند لمیز
  • روسری های ابریشم توییل برند توتو
  • روسری های ابریشم توییل برند ماچو

در برندهای ترک میتوان به:

  • روسری های ابریشم توییل برند اکر
  • روسری های ابریشم توییل برند استک

اشاره نمود تفاوت اصلی برندهای ترک و برندهای ایرانی را فقط میتوان در کیفیت پارچه جست و جو نمود. نه چیز دیگری به این حال تفاوت عدیده ای قیمت های روسری ابریشم توییل ترک با ایرانی دارند برای خرید و دیدن نمونه های جدید با کارشناسان فروش گستر اسکارف در ارتباط باشید.

روسری ابریشم توییل

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@