شال ترک

قیمت عمده انواع شال نخی ترک

بهترین برندهای شال های ترک کدام برندها میباشد و برای خرید عمده این طرح از شال ها و دریافت لیست قیمتی این مدل از شال ها در بازار شال و روسری چگونه اقدام نماییم؟

انواع مدل شال های نخی ترک

کیفیت پارچه…..

عامل پیروزی و توی چشم امدن شال های زنانه ترک کیفیت بالای پارچه انها میباشد که حس خوشایند استفاده کردن از یک شال مرغوب نخی را به خانوم ها منتقل مینماید و اما نکته دوم در طرح و نقش مدل شال های زنانه ترک میباشد استفاده کردن از طرح های شلوغ به سبک مدرن و همچنین استفاده کردن از طرح های کامپیوتری دقیق از مشخصات این شال ها است.

برندهای ترک نیز مانند شال های ایرانی علاقه به سایزهای بزرگ دارند و اکثر مدل شال های خود را با قوارهای بلند بین 1.5 الی 3 متر روانه بازار میکنند بیشترین نرخ فروش شال های ترک در مدل های اسپرت میباشد البته شال های ترک در مدل های مجلسی نیز دارای خرید بالا نیز هستند طرح ابرنگی از طرح های پرانتخاب در شال های ترک است بیشترین صادارت روسری و شال های ترک نیز به ایران انجام میشود.

کیفیت شال های نخی مرغوب ترک چگونه است؟

اما ممکن است برای بسیاری از خریداران شال و روسری های ترک این سوال پیش بیاید:

که کیفیت شال های زنانه مرغوب ترک را چگونه باید از مدل های فیک و مشابه تشخیص بدیم؟

عمدتا مدل های بازار شال و روسری که عمدتا برندهای ترک عرضه میکنند معمولا مدل های شال نخی برندهای ترک را بیشتر در بازار عرضه میکنند همان طور که میدانید مدل شال های نخی ترک را میتوان در چهار فصل مورد استفاده قرار داد به همین دلیل شال های نخی از استقبال بسیار خوبی برخوردارند اما تفاوت شال های ترک اصل با فیک در چیست:

  • شال های ترک از لطافت و سبکی خاصی بهره مند هستند که در مدل های مشابه وجود ندارند
  • اکثر طرح های ترک دارای کیفیت چاپ بسیار بالا و دقت در طراحی بسیار خاص هستند.
  • استاندارد بودن قوارهای شال های نخی ترک بسیار در ارجینال بودن انها مهم است.

 

طرح های شال نخی ساده رنگی

یکی دیگر از موارد بسیار پرفروش در بازار شال مدل شال های ساده رنگی نخی میباشند این طرح از شال ها در رنگ بندی های 6 الی 12 تایی در بازار وجود دارند مدل شال های ساده رنگی در فصول گرم سال دارای فروش بسیار بالایی میباشند از گران قیمت ترین شال های رنگی میتوان به مدل های سوپر نخ اشاره نمود که اکثرا این طرح از شال ها نیز دارای قواره سه متری در بازار میباشند که یکی از دلایل جذابیت و فروش بیشتر این طرح از شال ها شاید همین قوارهای سه متری باشد.

شال های نخی تک رنگ ترک

اما در رابطه با مدل شال های تک رنگ ترک میتوان گفت که انواع این طرح از شال ها در رنگ بندی های مشکی و در بسته بندی های تک سلفون در بازار وجود دارند قواره سه متری از اندازهای محبوب برای خرید این مدل از شال ها محسوب میشوند طرح بندی های مختلفی در بازار از این مدل از شال ها وجود دارد اما محبوب ترین انها به ترتیب:

  • شال های تک رنگ ریشه پرزی
  • شال های تک رنگ ریشه فیتله
  • شال های تک رنگ ریشه بلند

از طرح های تک رنگ پرفروش این مدل از شال های نخی میباشند.

روسری نخی

بهترین برندها شال های ترک کدام برندها هستند؟

اما بهترین برندهای شال های زنانه ترک به شرح زیر میباشند:

  • برند as lebel
  • برند asgoldas
  • برندaker
  • برند astak

را میتوان از محبوب ترین برند شال های ترک زنانه دانست که اکثر مراکز پخش شال و روسری از برندهای فوق برای عرضه عمده استفاده میکنند اکثر برندهای نام برده شده از لحاظ کیفیت و زیبایی طرح در سطح درجه یک میباشند.

شال مجلسی کار شده

شال های دیجیتالی ترک چگونه هستند؟

اما طرح های شال های دیجیتالی ترک که معمولا از مدل های انها نیز در بازار بسیار یافت میشوند دارای تنوع طرح بالایی میباشد عموما طرح های اسپرت این مدل از شال ها از الگوهای جوان پسندی برخوردار هستند که میتواند اغلب برای استفاده های روز مره بسیار مناسب باشند.

شال نخی ترک

شال های نخی و چهار فصل ترک

یکی از مرغوب ترین مدل های انواع شال های ترک را میتوان مدل های چهار فصل انها معرفی نمود این طرح از شال ها اکثرا دارای پارچه های نخی و سوپر نخ هستند که لطافت خاصی را دارای میباشند و برای استفاده در چهار فصل سال مناسب هستند سایزهای این مدل از شال ها معمولا دونیم متری الی دو متر است اکثر این مدل از شال ها در طرح های سوپر نخ مناسب فصول گرم سال میباشند.

شال نخی ترک

شال های سوپر نخ ترک

اما یکی دیگر از طرح های دیگر از شال های ترک که بسیار در بازار از فروش بالایی بهره مند هست مدل شال های ترک تک رنگ سوپر نخ میباشند کیفیت و نرمی و لطافت این مدل از شال ها بسیار جذابیت این طرح ها را بالا برده است اکثراین طرح از شال ها بصورت تک سلفون و در قوارهای سه متری در بازار موجود میباشند قیمت این طرح از شال ها به خاطر کیفیت بالایی که دارا میباشند بسیار بالا است خلوص بالای پنبه استفاده شده در الیاف و طبیعی بودن الیاف از جمله دیگر ویژگی های شال های سوپر نخ ترک محسوب میشود.

شال نخی

واردات شال نخی ترک بدون واسطه

معمولا طرح های مشابه برندهای ترک در بازار شال و روسری ایران بسیار دیده میشود که کیفیت اصلی و ارجینال برندهای ترک را ندارند ولی قیمت ارزان انها همیشه ترغیب کننده بوده است برای خرید بدون واسطه مدل شال های برندهای ترک میتوانید از طرح و مدل های گستر اسکارف دیدن نمایید ما به شما خرید بدون واسطه شال های نخی ترک را پیشنهاد میدهیم. طرح های واردتی گستر اسکارف جزو مدل های پرفروش و پرمخاطب بازار شال و روسری ترکیه است و میتوان کیفیت ارجینال را در انها به وضوح مشاهده نمود.

شال نخی ترک

 

قیمت شال های نخی ترک

لیست قیمت مدل شال های نخی ترک و همچنین قیمت خرید شال نخی های برندهای ترک معمولا به شرح زیر میباشند اما برای دریافت قیمت های به روز و دقیق و دیدن مدل های جدید شال ها میتوانید با همکاران ما در ارتباط باشید و در شبکه های اجتماعی گستر اسکاف عضو شوید.

  • شال های نخی ترک قواره بزرگ 43000 الی 53000
  • شال های ترک ابریشمی 52000 الی 60000
  • شال های ترک ارزان قیمت از کارشناسان گستر اسکارف سوال شود.

نمایندگی اصلی شال و روسری ترک

مجموعه شال و روسری گستراسکارف یکی از نمایندگی های اصلی برندهای شال و روسری های ترک در ایران محسوب میشود که انواع شال و روسری های برندهای ترک را بدون واسطه و با وارادات مستقیم در کشور عرضه میکند این مجموعه میتوانید با قیمت مناسب انواع شال و روسری های برند های اصلی ترک را با نازل ترین قیمت خرید عمده از مجموعه شال و روسری گستراسکارف خریدارای نمایید برای خرید میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه در ارتباط باشید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@