روسری حریر

روسری حریر مجلسی تک رنگ با قیمت عمده

بهترین و پرفروش ترین روسری های حریر مجلسی در بازار شال و روسری کدام طرح از مدل ها میباشد و لیست قیمت انها در بازار چگونه است؟

انواع روسری حریر

طرح های روسری های حریر در بازار بسیار زیاد است در بازار شال و روسری معمولا مراکز پخش روسری از مدل های ایرانی و ترک و چینی بیشتر در عرضه انواع روسری ها استفاده مینمایند در این طرح ها مدل روسری های حریر زیر بسیار پرفروش هستند:

  • روسری های حریر ابریشمی
  • روسری های حریر معمولی
  • روسری های حریر نخی

از محبوب ترین مدل های روسری های حریر در بازار محسوب میشوند در این طرح های روسری های حریر نخی در بازار از فروش بیشتری نسبت به سه مدل دیگر دارا هستند و در طرح بندی های مجلسی نیز میتوان این روسری ها را خریداری نمود. اکثر مدل های مجلسی روسری های حریر در بازار شال و روسری در رنگ بندی های تک رنگ هستند و از محبوب ترین رنگ ها برای خرید روسری های مجلسی نیز رنگ مشکی میباشد.

طرح های روسری حریر نخ

فصول گرم سال فصل خرید روسری های نخی و حریر میباشد کیفیت و تنوع مدلی بالای روسری های حریر باعث شده است در بازار با قیمت های مختلفی این مدل ها را مشاهده نماییم طرح های حریر نخ در بازار اغلب سبک طراحی اسپرت دارند طرح های بته جقه ای و گل دار را میتوان از پرفروش ترین روسری های نخی حریر به حساب اورد روسری های حریر ژرژت اغلب این سبک طراحی را دارا هستند یعنی بیشتر مدل های ژرژت دارای طرح گلدار میباشد. جنس بیشتر طرح های ژرژت از حریر نخ میباشد سبک بودن،لطافت از ویژگی های مهم روسری های حریر نخ به حساب می اید که باید در یک روسری درجه یک این ویژگی ها باشد و حس خنکی و خوشایندی را منتقل نماید.

جدیدترین طرح های روسری حریر مجلسی

اما جدیدتریرن طرح های روسری های حریر اغلب تک رنگ و ساده میباشند در این بین میتوان به روسری های حریر دور دست دوز تک رنگ گیپور اشاره نمود که یکی از طرح های پرفروش بسیار کمیاب روسری های حریر در بازار میباشند قوارهای این مدل از روسری های اغلب 140 میباشند. معمولا برندهای روسری های ایرانی طرح های بندی های روسری های حریر را بصورت تک رنگ و اغلب در رنگ بندی های مشکی در بازار عرضه مینمایند.

روسری ترک

طرح های روسری حریر مجلسی مشکی

رنگ مشکی هیچ وقت قدیمی نمیشود…

رنگ مشکی در روسری های حریر مجلسی به خصوص روسری های حریر نخی و ابریشم در مدل های مجلسی از انتخاب های بالایی از سوی خانوم ها بهره مند میباشد یکی از الگوهای بسیار شیک روسری های حریر مجلسی طلاکوب میباشد مدل روسری های طلاکوب حریر به خصوص در قوارهای 140 و با الگوهای سنتی بسیار خاص و خوش پسند میباشد به جرعت میتوان گفت طرح های ایرانی روسری های حریر مجلسی در مقابل روسری های پاکستانی و ترک از برتری در کیفیت و مدل همراه هستند. طرح های مشکی تک رنگ را میتوان از سایر مدل ها برای خرید بهتر دانست.

روسری های حریر کرپ مجلسی

یکی از انواع روسری های حریر پرفروش دربازار شال و روسری طرح های حریر کرپ هستند اکثر طرح بندی های روسری های حریر کرپ در بازار مجلسی میباشند طرح های برجسته حریر کرپ از جمله مواردی هستند که در بازار همیشه از فروش بالایی بهره مند هستند این طرح از روسری های اغلب در قوارهای 140 سانتی متری تولید میشوند کیفیت های متمایزی از روسری های حریر کرپ در بازار وجود دارند طرح های روسری های تولید ایران در مدل های حریر یکی از باکیفیت ترین مدل ها میباشند.

روسری های حریر کرپ مجلسی با کیفیت چگونه هستند؟

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]معولا جنس پارچه های حریر کرپ از پلی استر و پلاستیک میباشد از مشخصه های یک روسری حریر باکیفیت دارا داشتن جنس پارچه لطیف میباشد که در اکثر طرح های روسری های حریر باکیفیت وجود دارند.[/highlight-paper]

روسری حریر ابریشم

روسری های حریر گلدار مجلسی

مدل روسری های حریر گلدار مجلسی نیز از طرح های دیگر مدل روسری های مجلسی حریر در بازار میباشند اکثرا طرح بندی های این مدل از روسری ها مناسب استفاده بیرون و حتی مجلسی میباشند میتوان این مدل از روسری ها در قوارهای 120 الی 140 نیز در بازار پیدا نمود. الگوهای طرحی گلدار طی سال های زیادی است که در انواع طرح بندی های روسری های حریر مورد استفاده قرار میگیرند.

روسری حریر ابریشم

روسری های حریر ابریشم مجلسی

طرح بندی های روسری های حریر ابریشم جزو برترین روسری های مجلسی بازار شال و روسری محسوب میشوند این طرح از روسری ها عموما دارای قوارهای بلند 140 سانتی و با طرح بندی های خاص و منحصر به فرد در بازار شال و روسری و عرضه شده اند عموما این روسری ها به دو دسته مدلی روسری های دیجیتالی حریر ابریشم مجلسی و طرح بندی های دست دوز تقسیم بندی میشوند.

روسری حریر مجلسی

روسری های حریر ساده

بییشتر روسری های حریر ساده در بازار شال و روسری جزو طرح های روسری های تک رنگ در بازار میباشند این مدل از روسری ها با قوارهای معمولا بزرگ در بازار شال و روسری تولید و عرضه شده رنگ بندی در روسری های حریر بسیار مهم است رنگ بندی های مشکی و طوسی جزو پرفروش ترین مدل روسری های حریر ساده در بازار شال و روسری میباشند.

لیست قیمت انواع روسری حریر

قیمت انواع روسری های حریر مجلسی در بازار دارای قیمت های زیر میباشد:

  • روسری حریر تک رنگ مجلسی مشکی قواره بلند 140 23000 الی 34000
  • روسری های حریر معمولی قواره بلند 20000 الی 30000
  • روسری های حریر چینی ارزان قیمت 17000 الی 23000

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@