شال و روسری ترک

مرکز پخش شال و روسری ترک

برای خرید انواع شال و روسری های ارجینال ترک بدون واسطه چگونه اقدام نماییم و لیست قیمت عمده این شال و روسری ها چگونه است؟

معرفی برندهای شال و روسری ترک

شال و روسری های ترک همواره در بازار از تنوع بالای طرحی و کیفیت بسیار بالای پارچه بهره مند هستند و همیشه رقابت تنگاتنگی را با برندهای شال و روسری ایرانی دارند برندهای شال و روسری ترک در بازار پوشاک ترکیه بسیار زیاد هستند اما معمولا معروف ترین های انها در بازار شال و روسری تهران عرضه میشوند و اکثر مراکز پخش شال وروسری  این طرح از برندها را عرضه میکنند.

معروف ترین برندهای شال و رسری ترک عرضه شده در اکثر مراکز پخش کدام برندها هستند؟

برندهای زیر از معروف ترین مارک های شال و روسری های ترک به حساب می ایند که در بازار شال و روسری تهران نیز بسیار دارای طرح های خاص و پرفروشی میباشند.

  • روسری های برند asgoldas
  • روسری های برند aker
  •  روسری های برند astak
  • روسری های برند sinem

برندهای نام برده شده را میتوان از مواردی دانست که همیشه در بین سایر برندهای ترک از استقبال بالایی بهره مند بوده اند.

شال ترک برند

پرفروش ترین طرح های شال و روسری های ترک کدام طرح ها هستند؟

معمولا در بین انواع طرح های تولید شده از سوی برندهای ترک مدل های روسری نخی از سایر طرح های حریر،حریر ابریشم،ساتن و ساتن ابریشم پرفروش تر میباشند در بین انواع شال ها طرح های شال نخی ترک نیز از فروش بالایی در بین انواع شال های حریر،.و… برخوردارند.

شال ترک

 

برندهای باکیفیت شال و روسری ترک کدام چه ویژگی هایی  را دارا هستند؟

ویژگی های اصلی برندهای ترک دارا داشتن متریال و کیفیت پارچه بسیار بالا میباشد که برندهای پرطرفدار نام برده کاملا ویژگی های ذکر شده را دارند استفاده کردن از طرح های بسیار قوی و ایده پردازی در طراحی از دیگر از ویژگی های شال و روسری های برند ترک میباشند.

روسری ترک

برندهای ارجینال شال و روسری ترک

برندهای ارجینال شال و روسری ترک در بازار شال و روسری ویژگی هایی از قبیل کیفیت در طرح و مدل کیفیت بالای پارچه را دارا هستند که به خوبی از کیفیت پارچه مشهود میباشد حتما هنگام خرید این شال و روسری ها به لیبل روسری این طرح از شال و روسری ها دقت نمایید.

شال ترک

لیست قیمت شال و روسری های ترک

اما شال و روسری های ترک دارای قیمت های مختلفی در بازار هستند لیست قیمت اصلی بعضی از برندهای شال و روسری های ترک به شرح زیر است.

  • شال و روسری های برند aker قیمتی حدود 32000 الی 54000
  • شال و روسری های برند asgoldas قیمتی حدود 37000 الی 47000
  • شال و روسری های برند sinem قیمتی حدود 32000 الی 52000
  • شال و روسری های برند astak قیمتی حدود 30000 الی 50000

را دارا هستند قواره طرح و مدل در قیمت این مدل از شال و روسری ها تاثیر گذار هستند.

روسری ترک

مراکز پخش شال و روسری ترک

معمولا در مراکز پخش شال و روسری ترک ما طرح و مدل های مختلفی را مانند انواع برندهای ایرانی چینی پاکستانی و ترک میبینیم برندهای ترک به دلیل قیمت بالایی که عمدتا دارا هستند از فروش بالایی بهرمند به طورکلی نیستند و این را میتوان یکی از نقاط ضعف برندهای ترک دانست معمولا مراکز عمده فروشی شال و روسری طرح های پرمخاطب برندهای ترک را مانند طرح های روسری نخی ترک را بیشتر عرضه میکنند عمدتا این طرح ها دارای قوارهای 140 میباشند.

 

نمایندگی اصلی شال و روسری های ترک

یکی از نمایندگی های اصلی شال و روسری های ترک در ایران مجموعه شال و روسری گستراسکارف میباشد که انواع شال و روسری های برند های ارجینال ترک را بدون واسطه و با واردات مستقیم پخش و عرضه مینماید برای خرید و دیدن مدل شال و روسری های برندهای ترک گستر اسکارف میتوانید با شمارهای درج شده در سایت تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@