روسری ساتن

اخرین قیمت روسری ساتن مجلسی در بازار تهران

پرفروش ترین روسری های ساتن در بازار شال و روسری کدام مدل های طرحی میباشند و ویژگی این مدل هی طرحی در بازار چگونه است و لیست قیمت عمده این مدل های طرحی چطور میباشد؟

 

انواع روسری ساتن در بازار تهران

 

روسری های ساتن در بازار دارای طرح های زیادی میباشند مدل های مجلسی از فروش بهتر و بالاتری در بین مدل های دیگر بهره مند هستند اگر بخواهیم طرح های دیگر ساتن را در بازار معرفی نماییم میتوانیم به روسری های:

اشاره کرد.

روسری های ساتن ابریشم طلاکوب را اکثرا در بازار با قوارهای 100 الی 90 میتوان یافت کیفیت پارچه ساتن و نوع حک طلاکوب بر روی این روسری ها بسیار مهم است و نشان دهنده کیفیت روسری میباشد. در رابطه با روسری های ساتن مامی نیز میتوان گفت که تلفیق پارچه ساتن و مام باعث شده به وجود امدن یک سبکی و لطافت در این مدل از روسری ها شده است و برای فصول گرم سال بسیار مناسب هستند.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]روسری های ساتن دست دوز ابریشمی هم جزو دسته مجلسی روسری های ساتن به شمار میروند اغلب دارای قواره 140 و بزرگ میباشند و کیفیت ابریشم در انها بسته به قیمت در مدل های مختلف با یکدیگر متفاوت است.[/highlight-paper]

روسری تک رنگ مشکی
روسری ساتن مجلسی تک رنگ

 

روسری های ساتن مجلسی تک رنگ را میتوان در بازار بر دونوع پیدا کرد روسری های ساتن مجلسی ایرانی و ترک روسری های ساتن ترک کیفیت بالای پارچه را چندین سال است که در بازار نصیب خود کرده اند ظرافت که در پارچهای ساتن ترک است را میتوان گفت در هیچ پارچه ای وجود ندارد و دلیل گران قیمت بودن مدل های مجلسی انها همین علت میباشد. اکثر مدل های مجلسی ترک تک رنگ میباشند و بعضا دارای جین های سه الی دوتایی نیز هستند.

اما در رابطه با طرح های روسری ساتن ایرانی میتوان گفت که جزو ارزان قیمت ترین مدل های بازار هستند روسری های تک رنگ مجلسی ساتن ایرانی با بهره گیری از طرح های سنتی ترمه و اسلیمی طرح های جذاب را تولید نموده اند.

لیست قیمت روسری ساتن

 

قیمت عمده انواع روسری های ساتن در بازار شال و روسری به شرح زیر است:

  • روسری ساتن ابریشم طلاکوب 35000 الی 45000
  • روسری ساتن تک رنگ 30000 الی 35000
  • روسری ساتن دست دوز ابریشمی 45000 الی 50000
  • روسری ساتن ساده 30000 الی 35000

در بازار شال و روسری دارای قیمت هستند برای دریافت لیست قیمت عمده اصلی و به روز میتوانید با شمارهای درج شده در سایت تماس بگیرید و مدل ها ولیست قیمت اصلی انواع روسری های ساتن را دریافت نمایید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@