روسری ساتن, شال و روسری ابریشم

قیمت روسری ساتن ابریشم دست دوز جدید

انواع روسری های ساتن ابریشم دست دوز ایرانی و ترک و چینی  جدید در بازار دارای چه قیمتی میباشند و برای خرید عمده و بدون واسطه این مدل از روسری چگونه اقدام نماییم؟

مدل های ایرانی و ترک روسری ساتن ابریشمی دست دوز

مدل های مجلسی….

همیشه خرید مدل های مجلسی و انتخاب کردن انها از سوی بسیاری از خانوم ها با مشکل مواجه است دلیل ان نیز تنوع مدلی بالا میباشد معمولا مدل های ایرانی روسری های ساتن ابریشم در مدل های ساده دارای فروش بیشتری نسبت به مدل های طرح دار هستند کیفیت در مدل های ایرانی نسبت به قیمت در حد مطلوب است ولی اگر به دنبال روسری با کیفیت بالا هستید به شما برندها و روسری های ترک را پیشنهاد میکنیم معمولا روسری های ساتن ساده و ابریشمی ترک دارای لبه میباشند که اساس و ویژگی روسری های ترک محسوب میشود و سبک تولیدی روسری های ترک است.

قیمت ارزان…

مدل های وارداتی ارزان قیمت بازار نظیر روسری های چینی نیز در بازار از استقبال بالایی برخوردارند و میتوان انها را نیز از مدل های ترک و ایرانی بعضا پرفروش تر دانست.

اما دلیل فروش بالای مدل روسری های چینی چیست؟

میتوان روسری های چینی را به دو پخش تقسیم نمود روسری های درجه دو و یک در مدل های درجه یک شاهد الگو برداری از طرح های ترک و حتی ایرانی هستیم که به گونه ای کپی شده اکثر طرح پرفروش بازار روسری ایران را تولید کرده اند اما در مدل های درجه دو کیفیت پایین پارچه همراه طرح زیبا باعث میشود بسیاری از گالری داران برای خرید عمده وسوسه شوند پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال مدل های ارزان هستید حتما روسری های چینی را در خرید خود قرار دهید.

جدیدترین طرح های روسری ساتن ابریشم

بازار شال و روسری همواره به دلیل تعدد سلیقه دچار تغییر و دگرگونی میباشد روسری های مجلسی در این بازار هر سال بر اساس سلیقه مشتریان دچار تغییر میشود روسری های ساتن ابریشم نیز در این بازار همواره با طرح ها و الگوهای خود تغییر پیدا کرده اند از جدیدترین طرح های روسری ساتن ابریشم مجلسی میتوان به طرح های برجسته گلی اشاره نمود که معمولا در قوارهای بزرگ دارای فروش بالایی میباشند.

روسری ساتن ابریشم

روسری ساتن ابریشم ساده یا طرح دار

مدل های طرح دار روسری های ساتن ابریشم در طرح های اغلب مجلسی دارای الگوهای سلطنتی و سنتی هستند استفاده کردن از سبک اسلیمی در طرح ها زیبایی جلوه انگیزی را به مدل های ساتن ابریشم بخشیده است طرح های ساده هم به خصوص در رنگ های مشکی از فروش بالایی برخودار هستند یکی از مدل های پرفروش روسری های ساده ساتن ابریشم داغکوب است. استفاده کردن از بافت دست دوز ظریف و برجسته در بعضی از مدل های ساتن ابریشم و دست دوز میتواند مرغوبیت و کیفیت را به مخاطب القا کند.

روسری ساتن ابریشم دست دوز طرح سنتی

میخواهیم کمی راجب روسری های طرح سنتی اختصاصی تر صحبت کنیم طرح های ساتن ابریشم سنتی یکی از طرح های پرانتخاب در بازار شال و روسری تهران میباشند طرح های سلطنتی را میتوان از قدیمی ترین طرح های بازار دانست که همواره مشتریان خاص خود را داشته اند قوارهای بلند از این مدل روسری همیشه جلوه زیبایی و خاصی را دارا بوده است اما در طرح های جدید شاهد مدل های سه گوش این روسری هستیم.یکی دیگر از مدل های پرفروش روسری های ساتن ابریشم هستند.

ایا روسری های ساتن ابریشم دست دوز ایرانی پرفروش تر هستند یا ترک؟

این سوال بسیای از فعالان حوزه شال و روسری میباشد کیفیت پارچه روسری های دست دوز ترک را میتوان از همه جهات برتر دانست اما در رابطه با تنوع مدلی بالا همیشه روسری های ساتن ابریشم ایرانی حرف اول را در بازار تهران زدند و از لحاظ مرغوبیت پارچه میتوان انها را بعد از برند های ترک دانست.

روسری ساتن ابریشم دست دوز
روسری ساتن ابریشم دست دوز
روسری ساتن ابریشم دست دوز

روسری ساتن ابریشم ارزان

اما بسیاری از فروشندگان شال و روسری به دنبال طرح های ساتن ابریشم ارزان هستند در این بین روسری های چینی ساتن و ابریشمی در بازار از فروش بسیار خوبی بهره مند میباشند اکثر طرح های روسری های ساتن و ابریشمی چینی دارای رنگ بندی است و بنا به کیفیت مدل دارای قیمت های مختلفی هستند از مدل های پرفروش روسری های ساتن ابریشم میتوان روسری های ساتن ابریشمی طلاکوب اشاره داشتن که در طرح های سه گوش و دور دست دوز نیز در بازار یافت میشوند قوارهای این مدل از روسری ها اکثرا 90 میباشند همین عامل نیز باعث جذابیت دو چندان انها شده است.

معرفی برندهای پرفروش روسری ساتن ابریشم

چند تا از برندهای پرفروش بازار روسری که در انها روسری های ساتن ابریشم ایرانی و ترک از فروش بالایی در انها بهره مند هستند میتوان به:

برند های ترک:

  • روسری های برند اکر( aker)
  • روسری های برند اس گد( asgoldas)
  • روسری های برند استک(astak)

برندهای ایرانی:

  • روسری های برند سیمارو
  • روسری های برند توتو
  • روسری های برند میس اسمارت

روسری ساتن ابریشم دست دوز
روسری ساتن ابریشم دست دوز
روسری ساتن ابریشم دست دوز

قیمت روسری ساتن ابریشم دست دوز

قیمت روسری های ساتن ابریشم دست دوز بنا به کیفیت طرح و مدل در بازار بسیار مختلف میباشد طرح های چینی ساتنی و ابریشمی در این بین نیز در بین سایر طرح های با کیفیت روسری های ساتن وجود دارند در پایین صفحه لیست قیمت بعضی از مدل روسری های ساتن ابریشم معمولی و دست دوز را اورده ایم ولی برای دریافت لیست قیمت محصولات و دیدن طرح های جدید از انواع روسری های ساتن و ابریشمی میتوانید در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام گستراسکارف مشاهده نمایید.

  • روسری ساتن ابریشم دست دوز قواره صد و چهل 18000 الی 23000
  • روسری ابریشم ساتن قواره معمولی صد و بیست 14000 الی 21000
  • روسری های ساتن ساده معمولی قواره صد 10000 الی 11000
  • روسری های ساتن ایرانی درجه یک دست دوز 18000 الی 23000

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@