دسته‌بندی نشده

خرید عمده روسری تک رنگ ساده قواره بزرگ زیر قیمت بازار

انواع روسری های ساده تک رنگ در بازار شال و روسری دارای چه مدل های طرحی میباشند و لیست قیمت عمده انواع روسری های ساده در بازار شال و روسری چگونه است؟

 

انواع روسری تک رنگ ساده قواره بزرگ

 

روسری های نخی و بعد از نخی روسری های حریر از پرتقاضاترین مدل روسری های بازار شال و روسری ایران محسوب میشوند کارهای تک رنگ این دسته از روسری ها را میتوان بر دو نوع تقسیم کردن ساده بدون طرح و طرح های خلوت و بدون شلوغی در رابطه با روسری های ساده میتوان این نکته را اضافه کرد که بعضا این روسری ها در جین بندی های دوتایی و سه تایی در بازار یافت میشوند و قواره 140 از پرفروش های تک رنگ هستند طرح های حریر این روسری ها در بازار کیفیت های مختلفی را دارا میباشند.

کارهای چینی حریر ساده را میتوان از ارزان ترین و نمونه طرح های حریر ساده ترک را میتوان از گران قیمت ترین کارهای حریر ساده در بازار معرفی نمود روسری های نخی ساده نیز مانند کارهای حریر دارای همین روال قیمتی هستند. در این بین میتوان از برندهای ایرانی نیز یاد کرد که مدل های ان ها درجه یک و درجه دو میباشند و قیمتی حتی در بعضی از موارد پایین تر از روسری های چینی ساده دارند. اکثر کارهای تک رنگ ایرانی که دارای کیفیت درجه دو هستند با پارچه داخلی تولیدی نشده و دارای پارچه اندونزیایی و مالزیایی میباشند. که هدف از این نوع سبک تولیدی پایین امدن قیمت روسری های تک رنگ ایرانی و رقابت با نمونه طرح های پاکستانی و چینی است.

روسری نخی ایرانی در قیاس با سایر طرح های ترک و چینی از تقاضای بالاتری را در کشورهای عراق و افغانستان دارا میباشد و توانسته با برندهای با کیفیت ترک نظیر استک و اس گلد رقابت خوبی را بکند.

روسری حریر مجلسی

انواع روسری نخی تک رنگ ساده در بازار

 

مدل های طرحی روسری های تک رنگ ساده در بازار شال و روسری دارای تنوع قیمت و طرحی مختلف هستند از پرفروش ترین طرح بندی های روسری های ساده در بازار شال و روسری میتوان به طرح های زیر اشاره کرد:

  • مدل های روسری های ساده چهار فصل
  • مدل های روسری های ساده مجلسی
  • مدل روسری های ساده دندان موشی
  • مدل روسری های ساده بافت

جزو انواع طرح های پرفروش روسری های ساده قواره بزرگ در بازار شال و روسری هستند بیشتر این روسری ها در قوارهای 140 و بزرگ در بازار شال و روسری عرضه شده اند

روسری های ساده مشکی

 

یکی از پرفروش ترین مدل روسری های ساده بازار را میتوان روسری های ساده مشکی معرفی نمود طرح بندی های روسری های ساده مشکی اغلب با استفاده از پارچه های نخی با کیفیت های درجه دو تولید میشوند روسری های ساده مشکی نخی را میتوان جزو ارزان ترین مدل های بازار معرفی نمود روسری های ژاکارد مشکی ،روسری های ساتن قواره 90 مشکی از دیگر مدل های روسری های ساده پرفروش در بازار میباشند.

روسری مشکی

لیست قیمت عمده انواع روسری ساده

 

قیمت عمده انواع روسری های ساده در بازار شال و روسری به شرح زیر است:

  • روسری های ساده چهار فصل 35000 الی 45000
  • روسری های ساده مجلسی 45000 الی 55000
  • روسری های ساده دندان موشی 35000 الی 40000
  • روسری های ساده بافت 45000 الی 55000

در بازار شال و روسری دارای قیمت هستند برای دریافت لیست قیمت عمده به روز و جدید میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه شال و روسری گستراسکارف در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@