روسری ایرانی

عرضه عمده انواع روسری مارک ایرانی

بهترین روسری های مارک و برند ایرانی کدام برنده میباشند و پرفروش ترین مدل روسری های مارک ایرانی جزو کدام طرح از روسری ها هستند و لیست قیمت عمده انها چگونه است؟

 

تولید کنندهای روسری های برند

 

برندهای زیادی در بازار شال و روسری فعالیت میکنند که انواع روسری ها را با قیمت های متنوع و مختلف عرضه میکنند اما برای بسیاری از خریداران عمده مهم است که به طور مستقیم و بدون واسطه از تولیدی ها روسری ها را خریدارای نمایند بسیاری از برندهای اصلی روسری در بازار شال و روسری ایران به طور مستقیم و بدون واسطه تولید کننده میباشد مدل روسری هایی که این برندها تولید میکنند همواره مناسب فصل میباشد مدل روسری های ساده،و چاپ دیجیتال و اسپرت از جمله پرفروش ترین مدل روسری های برندهای ایرانی میباشند برای خریداران عمده قیمت ارزان و مقرون به صرفه در خرید عمده ارجعیت دارد و معمولا بسیاری از خریداران به دنبال روسری های ارزان میباشند.

روسری ارزان قیمت

تفاوت روسری های ایرانی و خارجی

 

شاید این سوال بسیاری از خریداران عمده و حتی خریداران تک شال و روسری باشد که:

روسری های ایرانی دارای چه ویژگی هایی هستند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در روسری های برند ایرانی اغلب خلاقیت و نواوری در طرح و مدل را شاهد هتسیم و از همه مهم تر قیمت ارزن از ویژگی های اصلی مارک های ایرانی معروف است اکثر برندهای ایرانی بر روی قیمت نسبت به کیفیت بیشتر تمرکز میکنند همین عامل باعث شده است اغلب الگوهای طرحی بسیار زیبایی را با کیفیت های متنوع در بازار ببینیم معمولا کیفیت روسری های دسته اول برندهای ایرانی بین درجه یک الی دو میباشد اما طرح های انها همان طور که گفته شد بسیار زیبا و شیک میباشد

اما روسری خارجی چه تمایزاتی را نسبت به ایرانی دارند؟

عمدتا طرح های روسری های خارجی هم از لحاظ کیفیت و متریال پارچه و هم از لحاظ تنوع طرح با اختلاف بسیار کمی نسبت به برندهای ایرانی بهتر میباشد در این بین میتوانیم به طرح های روسری ترک اشاره نماییم که همواره با برندهای ایرانی رقابت کرده اند و همیشه نیز در مراکز پخش روسری و شال باعث شده است مشتریان یا گالری داران شال و روسری برای خرید عمده بر سر دو راهی قرار گیریند در ادامه انواع برندهای ایرانی و خارجی را خدمت شما معرفی میکنیم.

روسری حریر جدید

بهترین برندهای روسری ایرانی در بازار

 

کیفیت مناسب در کنار قیمت مطلوب یکی از عوامل فروش بالا حتی صادرات مدل روسری های ایرانی میباشد میتوان روسری های ایرانی را از دو حیث نسبت به برندهای ترک برتر دانست.

  • کیفیت پارچه و قیمت ارزان نسبت به کیفیت
  • طراحی مدل خلاقانه و دیجیتالی

این دو عامل همیشه باعث برتری مدل روسری های ایرانی در بازار شال و روسری و رقابت با برندهای خارجی شده است البته مدل روسری های برند های داخلی ایران همیشه قیمت ارزان هم ندارند!

میتوان برترین برندهای ایرانی روسری ایرانی را به شرح زیر معرفی نمود:

  • روسری برند سیمارو
  • روسری برند توتو
  • روسری برند ماچو
  • روسری برند اچ پی اس
  • روسری برند رومانو
  • روسری برند لورنزو
  • روسری برند گستر اسکارف

برندهای اصلی بازار شال و روسری مدل های فوق میباشند این مدل ها از لحاظ متریال و کیفیت پارچه و همچنین زیبایی در مدل از جایگاه ویژه ای برخوردارند استفاده کردن از چاپ های دیجیتالی با کیفیت بالا و دقیق باعث شده است که طرح های این مدل ها بسیار جذاب به نظر ایند. تمام برندهای فوق همیشه سعی کرده اند در بازار روسری کمی مدل های خود را بهتر و سرتر از برندهای ترک نشان دهند. ذکر این نکته هم الزامی است که همواره این مدل ها قیمت پایین تری را نسبت به برندهای ترک دارا هستند. پس خرید طرح های ایرانی به صرفه است.

انواع روسری مارک ایرانی

انواع روسری مارک ایرانی

روسری های مجلسی مارک ایرانی

 

اما تنوع طرحی مدل های مجلسی شال و روسری های ایرانی نیز به نوبه خود بسیار جالب میباشد از موارد پرفروش طرح های روسری مجلسی میتوان به روسری های گیپور و دانتل دار اشاره نمود که جذابیت به خصوص را در انواع قوارهای بزرگ دارا هستند رنگ مشکی نیز در بین این مدل از روسری ها از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است و اکثر طرح های روسری های مجلسی دارای رنگ بندی های مشکی میباشند. در طرح های قدیمی تر روسری های مجلسی میتوان طرح های دست دوز را نام برد.

روسری مجلسی مشکی

قیمت انواع روسری مارک ایرانی و خارجی

 

میخواهیم کمی به قیمت مدل روسری های مارک ایرانی و خارجی و تفاوت های انها بپردازیم قیمت فروش روسری برند ایرانی در بازار دوگونه است نخست مدل روسری های برندهای معرفی شده دسته اول بازار که در بالا درباره انها توضیح داده شده و دوم روسری های دسته دوم بازار که معمولا انها را به عنوان برندهای ناشناخته بازار معرفی میکنند البته این به معنی کیفیت پایین این مدل روسری ها نیست!

اصولا کیفیت مدل های انها بسیار مطلوب و در حد قیمت میباشند کیفیت دوخت خوب و بافت پارچه بسیار در حد قابل قبول میباشد و میتواند نظر مشتری را به خوبی جلب نماید. قیمت انواع روسری های دسته اول و دسته دوم بازار به شرح زیر است معمولا قیمت روسری نخی بصورت عمده برای مغازه داران بسیار مهم است قیمت بعضی از موارد برای شما ذکر کرده ایم اما پیشنهاد میکنیم برای دریافت قیمت های به روز تر با ما در ارتباط باشید.

  • روسری های مارک سیمارو و لوررنزو …. معمولا قیمت بین 90000 الی 120000 دارا هستند
  • روسری های مارک رسپینا و … مارکهای دسته دوم بازار 70000 الی 80000

را دارا هستند. در این بین بهتر از است نگاهای هم به قیمت برندهای ترک بیندازیم:

  • روسری های برند اکر و استک و … ترک 98000 الی 250000 تومان را دارا هستند.

انواع روسری مارک ایرانی

انواع روسری مارک ایرانی

روسری های مارک ارزان قیمت

 

در بازار شال و روسری دسته ای از روسری های مارک هستند که دارای قیمت های ارزان و مقرون به صرفه ای در بازار شال و روسری میباشند این موارد در بازار همواره با قیمت های مناسب و ارزانی به فروش میرسند و برای بسیاری از خریدارنی که به دنبال مدل های مقرون به صرفه هستند و قصد دارند با حداقل قیمت عمده انواع طرح های روسری های مارک را خریدارای نمایند روسری های ارزان مارک معمولا با پارچه های درجه دو و سه تولید میشوند و همین عامل باعث ارزان تر شدن قیمت عمده این مدل های طرحی در بازار شال و روسری شده است.

روسری عمده

 

طرح های پرفروش روسری های مارک

 

مدل روسری های مارک ایرانی در در طرح های ساده تک رنگ و مدل های دیجیتالی بسیار پرفروش میباشند این طرح از روسری ها در جین بندی های دوتایی و سه تایی و بصورت تک رنگ در بازار به فروش میروند و دارای قوارهای 140 و 120 نیز عموما میباشند طرح های زنجیری،بته جقه،توپی از پرفروش ترین طرح بندی های روسری های دیجیتالی مارک ایرانی میباشند و در طرح بندی های ساده معمولا رنگ بندی های مشکی دارای فروش بالاتری نسبت به مدل های طرحی دیگر میباشند.

پخش روسری

روسری های ایرانی ارزان قیمت

 

مدل روسری های ایرانی ارزان قیمت در طرح و مدل های مختلف در بازار شال و روسری عرضه شده اند اغلب طرح های ارزان قیمت روسری های ایرانی جزو مدل های ساده میباشند یا طرح بندی های قدیمی را نیز دارند قواره اکثر این روسری ها 140 و یا 120 میباشند و در مدل های طرح دار اکثرا بصورت چاپی طرح ها بر روی روسری ها چاپ شده است معمولا این طرح از روسری ها به علت زیبایی طرح و مدلی که دارند در بازار پرفروش و پرطرفدار هستند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@