شال و روسری سینم

قیمت روسری سینم ترکیه

قیمت انواع روسری های ترک سینم در بازار چقدر است و برای خرید طرح های این مدل از روسری چگونه اقدام نماییم و چگونه با نمایندگی ان در ارتباط باشیم؟

روسری های ترک ترند جدید

طرح های روسری ترک همیشه در بازار از استقبال بسیار خوبی بهرمند هستند دلیل استقبال بالای گالری داران شال و روسری از مدل های ترک دارا داشتند ترندهای جذاب و خوش فروش میباشد و دلیل دیگر ان داشتن کیفیت های بسیار عالی پارچه است مدل های روسری نخی قواره 140 و بعد از ان قواره 120 نخی و سوپرنخی از مواردی هستند که فروش انها نسبت به مدل های دیگر ترک بسیار بالاتر میباشد از ترندهای جدید روسری های ترک میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • روسری های ترند پلنگی
  • روسری های ترند طبیعت
  • روسری های ترند سنتی
  • روسری های ترند ابرنگی
  • سه مورد از پرفروش ترین ترندهای روسری های ترک محسوب میگردند

انواع روسری های برند ترک

اما اگر بخواهیم روسری هایی که در برندهای ترک مطرح هستند را خدمت شما معرفی نماییم مینوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • روسری های برند سینم ترک
  • روسری های برند اس گلد اس ترک
  • روسری های برند اکر ترک

موارد فوق از محبوب ترین روسری های برند ترک در بازار شال و روسری ایران میباشند که فروش بسیار بالایی را دارا هستند و همیشه از سلایقه گالری داران شال و روسری باتجربه میباشند.

روسری ترک سینم

روسری برند ترک

روسری سینم

برند سینم یک برند ترک و بسیار مرغوب در حوزه شال و روسری محسوب میشود این برند طی سال های متمادی توانسته است با دارا داشتن کیفیت در طراحی و مرغوبیت بسیار بالا در مدل های ارایه شده در بازار شال و روسری ایران به خوبی جای خود را باز کند و با برندهای مختلف رقابت بسیار خوبی را بکند طراحی مدل روسری های سینم ترکیه در بعضی از مدل ها بصورت سه بعدی و دیجیتالی میباشد و همین عامل دقت در طراحی این مدل ها را زیاد کرده است مدل روسری های سینم در مدل های قواره بلند از مدل های پر انتخاب و پرفروش در این برند میباشد. روسری های سینم در مدل های نخی با دارا داشتن کیفیت الیاف بسیار بالا را میتوان از خوش قیمت ترین مدل های روسری برند نسبت به برندهای دیگر تعریف کرد.

روسری سینم ترک

تفاوت انواع روسری ترک با ایرانی

اما در بازار رقابت روسری های ترک با ایرانی همواره تنگاتنگ بوده است از مشخصه و ویژگی هایی که روسری های ترک نسبت به به مدل های ایرانی دارند میتوان به کیفیت بالای نخ و الیاف اشاره نمود که کمتر در طرح های ایرانی دیده میشود اکثر تولیدی روسری های ایرانی سعی در ایجاد طرح و نقش های جدید و مشتری پسند دارند و کمتر به کیفیت پارچه توجه مینمایند همین عامل نیز باعث شده است که طرح های ایرانی نسبت به روسری های برند ترک در بازار پرفروش تر باشند.

کدام مدل روسری های ترک پرفروش میباشند؟

از پرفروش ترین روسری ها در بازار میتوان به طرح های نخی اشاره داشت که هم در بین طرح های ترک نیز این طرح از خرید بالایی بهره مند میباشد و بسیار پراستقبال است اما دیگر طرح های روسری ترک مانند انواع:

  • روسری های حریر
  • روسری های ابریشمی
  • روسری های ساتن
  • روسری های ساتن ابریشم

نیز دارای طرح و مدل های جذابی در بازار هستند ولی اکثر طرح ها و مدل روسری های ترک گفته شده به غیر از نخی دارای طرح های مجلسی میباشند.

قیمت روسری مارک سینم

برای خرید عمده و دیدن لیست قیمت روسری های سینم میتوانید در کانال تلگرامی بازرگانی تاق گستر عضو شوید و از نمونه مدل ها دیدن نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@