روسری حریر, شال و روسری ابریشم

لیست قیمت روسری حریر ابریشم برند

انواع روسری های حریر ابریشم در بازار شال و روسری چگونه است و پرفروش ترین مدل روسری های حریر ابریشم و قیمت های انها در بازار چگونه میباشند؟

معرفی انواع روسری های حریر ابریشم

 

در  بازار شال و روسری روسری های حریر ابریشم جزو مدل های جذاب و خاص میباشند و معمولا هم طرح بندی های مجلسی و هم طرح بندی های دیجیتالی دارند از پرانتخاب و پرفروش ترین مدل روسری های حریر ابریشم میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

  • روسری های حریر ابریشم مجلسی
  • روسری های حریر ابریشم دیجیتالی
  • روسری های حریر ابریشم ژرژت

جزو بهترین و پرانتخاب ترین مدل روسری های حریر ابریشم در بازار شال و روسری هستند.در ادامه توضیحاتی را در رابطه با روسری های حریر ابریشم مدل ها و ترندهای جدید خواهیم داد.

روسری حریر مجلسی

روسری های حریر ترند جدید

 

ترندهای جدید طرح های روسری حریر در بازار اکثرا دارای رنگ های تک رنگ میباشند روسری های تک رنگ مشکی از مواردی هستند که ترندهای ساده و جذابی را دارا هستند و میتوانند نظر بسیاری از خانوم های جوان را جلب نمایند ازاکثرا گالری داران شال و روسری معمولا از دو طرح ساده و اسپرت روسری های حریر در گالری های خود استفاده مینمایند طرح های حریر ساده مشکی معمولا برای استفاده در مجالس استفاده میشود و از طرح های اسپرت نیز برای استفادهای معمول استفاده میگردد از ترندهای محبوب جدید طرح های حریر میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مدل روسری های حریر دور مروارید مشکی ساده
  • روسری های حریر اسپرت طرح بته جقه
  • روسری های حریر طرح فضایی اسپرت

طرح های گفته شده از جدیدترین روسری های حریر بازار شال و روسری محسوب میشوند.

 

روسری حریر برند

 

روسری های حریر برند

 

اما از محبوب ترین برندهای روسری های حریر ایرانی و خارجی میتوان به مدل های زیر اشاره نمود در بین روسری های حریر خارجی با کیفیت میتوان به طرح های روسری ترک اشاره نمود این مدل از طرح ها در قوارهای 140 در بازار بسیار پرطرفدار هستند در بین این برندها میتوان به سینم،اس گلد اس و.. اشاره نمود و در بین برندهای ایرانی نیز میتوان به برندهای لورنزو،سیمارو،اچ پی اس نیز اشاره کرد در همه برندهای گفته شده ترندهای جدید در یک الگوی طرحی ثابت رعایت شده است.

 

روسری حریر جدید

روسری حریر ابریشم

 

مدل های حریر روسری را هم میتوان در طرح های مجلسی پیدا نمود و هم در طرح های اسپرت کیفیت پارچه در برندهای مختلف عامل تایین کنندهدر قیمت مدل روسری های حریر ابریشم میباشند لطافت و ضرافت در مدل روسری های ابریشم باعث تنوع قیمتی این مدل از روسری ها شده اند البته عامل تمایز قیمت فقط در کیفیت پارچه نیست بلکه در طرح و نقش نیز میباشند عمدتا طرح های کامپیوتری و دیجیتالی در روسری های حریر ابریشم از قیمت بالاتری برخوردارند برندهایی که در بازار شال و روسری مدل روسری های حریر ابریشم پرطرفداری دارند لورنزو،لمیز،اکر میباشند این برندها تنوع مدل و کیفیتی را به خوبی در طرح های این برندها میتوان به صورت مشهود دید.

 

انواع روسری حریر ابریشم مجلسی

 

طرح های روسری های ابریشمی مجلسی بسیار منحصر به فرد در بازار میباشند در این بین روسری های حریر ابریشم دست دوز مجلسی جزو پرفروش ترین و پرانتخاب ترین مدل روسری های حریر ابریشم در بازار محسوب میشوند روسری های دست دوز حریر ابریشم انواعی نیز دارند که میتوان به:

  • روسری های مروارید دوزی حریر ابریشم مجلسی
  • روسری های منجوق دوز شده حریر ابریشم مجلسی
  • روسری های لمه دوزی شده حریر ابریشم مجلسی

در بازار شال و روسری اشاره نمود.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]اکثر روسری های حریر ابریشم مجلسی در بازار شال و روسری تک رنگ و معمولا دارای رنگ بندی مشکی در بازار شال و روسری میباشند.[/highlight-paper]

روسری مشکی

روسری حریر ایرانی

 

در بازار شال و روسری فقط برندهای ایرانی حضور ندارند بلکه برندهای ترک وچینی نیز بخشی از بازار شال و روسری را از ان خود کرده اند ویژگی که یک روسری ایرانی دارد در حد قیمت میتواند از سایز لحاظ از رقبای چینی و ترک بهتر باشد البته میتوان متذکر این نکته شده که کیفیت پارچه در مدل روسری های ترک کمی بهتر از برندهای ایرانی میباشد.

 

روسری حریر ژرژت اسپرت

 

طرح های ژرژت حریر جزو مدل های پرطرفدار روسری میباشد به خصوص در مدل های اسپرت و طرح های جوان پسند کیفیت حریر به کار رفته شده در مدل های ژرژت با یکدیگر متفاوت هستند اکثر روسری های ژرژت بازار معمولا چینی میباشند و کیفیت و تنوع بالایی مدلی انها نیز قابل قبول میباشد اکثرا با قواره 140 هستند و عمدتا طرح های دیجیتالی و سه بعدی نیز دارند مدل های روسری حریر ژرژت ایرانی نیز در جای خود دارای تنوع طرح بالا و مدل های مشتری پسندی میباشند.

 

روسری حریر ابریشم

روسری حریر ابریشم مشکی

 

از پرانتخاب ترین موارد روسری های حریر ابریشم طرح های مشکی است زیبایی و کیفیت مدلی انها بسیار خاص و خوش پسند است میتوان انواع روسری های حریر ابریشم میشکی را که فعلا در بازار موجود هستند میتوان به:

  • روسری های حریر قواره 140 براق
  • روسری های حریر مشکی ساده
  • روسری های حریر ابریشمی سه گوش
  • روسری های حریر ژاگارد مشکی

موارد فوق از مدل های پرفروش روسری های حریر ابریشم میباشند معمولا برندهای ترک و ایرانی این طرح از روسری ها روانه بازار کرده اند در برندهای ترک کیفیت ابریشم به کار برده شده در انها بسیار مطلوب و خاص میباشد و میتوان مرغوبیت را به خوبی در انها مشاهده نمود. در مدل های تولید ایران قیمت مناسب عامل خرید بالای این طرح از روسری ها میباشد.

 

روسری حریر ابریشم

روسری های دیجیتالی حریر ابریشم

 

مدل های اسپرت و طرح های جوان پسند روسری های حریر ابریشم اکثرا با چاپ های دیجیتالی عرضه شده اند دقت بالا و کیفیتی که این چاپ بر روی انواع پارچهای روسری ایجاد میکند باعث جذابیت روسری های دیجیتالی حریر ابریشم شده است مدل طرح های فانتزی روسری های دیجیتالی جزو پرفروش ترین روسری های اسپرت میباشند.

روسری ترک

لیست قیمت روسری حریر ابریشم

 

قیمت روسری حریر و طرح های ان را در بازار میتوان به شرح زیر قیمت گذاری کرد در این طرح های روسری چینی نیز در بازار از فروش خوبی بهره مند هستند.

  1. روسری حریر ابریشم قواره بلند دست دوز 55000 الی 60000
  2. روسری حریر ابریشم ایرانی برند 45000 الی 55000
  3. روسری حریر ابریشم ترک و چینی 55000 الی 70000
  4. روسری های حریر ژرژت اسپرت ایرانی 45000 الی 50000
  5. روسری های حریر ژرژت چینی 25000 الی 28000
  6. روسری های حریر ابریشم مجلسی 50000 الی 65000
  7. روسری های دیجیتالی حریر ابریشم 40000 الی 50000

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@