شال و روسری هرمس

نمایندگی فروش روسری هرمس

ادرس نمایندگی فروش روسری هرمس و لیست قیمت روسری هرمس با نرخ عمده؟ خرید روسری هرمس با قیمت 10000 تومان در کدام از نمایندگی های روسری هرمس وجود دارد و برای خرید عمده روسری هرمس باید به کجا مراجعه نماییم؟ لیست قیمت اصلی روسری هرمس بصورت عمده؟

روسری هرمس

برند هرمس از برندهای شناخته شده در بازار پوشاک در جهان محسوب میشود این برند با دارا داشتن کیفیت در بسیار عالی در بازار پوشاک بسیار خوشنام و شناخته شده است و دوست داران بسیار در سراسر جهان دارد در بازار شال و روسری نیز بسیاری از طرح های شال و روسری را با نام هرمس میشناسند مدل طرح روسری های هرمس با دارا داشتن زیبایی و تنوع در مدل همیشه از انتخاب های بسیاری از خانوم های جوان میباشد.

برند های روسری هرمس

برندهای بسیار زیادی در زمینه شال و روسری در ایران فعالیت دارند از برندهای بسیار خوشنام و پرفروش روسری های هرمس میتوان به برندهای لورنزو،سینم،سیمارو اشاره نمود که مدل طرح های هرمس را با بهترین کیفیت به بازار شال و روسری روانه کرده اند مدل های مامی،نخی روسری های هرمس از پرفروش ترین جنس پارچه های روسری هرمس میباشند قوارهای این مدل از روسری ها هم بسیار زیبا و خوش فروش میباشند.

 

نمایندگی فروش روسری هرمس

هرمس یکی از مدل های بسیار خاص و شناخته شده در بازار شال و روسری محسوب میشود این مدل از روسری طرفداران بسیار زیادی دارد نمایندگی های فروش روسری هرمس و پخش ان در بازار تهران بطور گسترده وجود دارد برندهایی که مدل روسری های هرمس بسیار با کیفیت از لحاظ جنس،طرح و مدل را تولید میکنند برندهای توتو،میس اسمارت،لورنزو هستند البته این برندها همیشه شناخته شده هستند و دارای قیمت بالایی نیز میباشند!نمونه مدل های ارزان قیمت مدل هرمس را میتوان در برندهای دیگر جست و جو کرد.

قیمت روسری هرمس

روسری های هرمس دارای قیمت های بسیار مختلفی نسبت به کیفیت میباشند مدل روسری های هرمس برند دارای قیمت بسیار بالاتری میباشند در اینجا لیست قیمت روسری های هرمس را به شرح زیر تعریف نموده ایم:

  1. روسری هرمس نخی 12000 الی 17000
  2. روسری هرمس مامی 14000 الی 18000

 

فروش روسری هرمس

از برندهای دیگر ارزان قیمتی که مدل روسری های هرمس با کیفیتی را تولید میکنند میتوان لمیز،اکر را نام برد برای خرید و دیدن مدل های جدید از روسری های مدل هرمس در کانال تلگرامی یا سروشی ما عضو شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@