روسری چینی

پخش و قیمت روسری چینی بصورت عمده

خرید روسری چینی ارزان بصورت عمده و بدون واسطه؟ روسری های چینی ارزان را با قیمت مناسب چگونه پیدا نماییم؟ بهترین قیمت خرید روسری های چینی ارزان قیمت چقدر است و برای خرید عمده چگونه اقدام نماییم؟ پخش و قیمت روسری چینی ارزان خوش کیفیت؟

روسری های چینی را میتوان بعد از روسری های پاکستانی از مدل هایی دانست که همواره از فروش بالایی در بین روسری های وارداتی برخوردارند پخش روسری چینی در بازار شال و روسری ایران در بین بنکداران رواج دارد و از فروش بالایی نیز برخوردارند پخش و قیمت روسری چینی چگونه اند؟ با ما در ادامه همراه باشید

پخش روسری چینی عمده

خرید مستقیم و بدون واسطه مدل روسری های چینی در بازار شال و روسری ایران میتوان گفت به ندرت وجود دارد اکثر بنکدارن فعال در حوزه شال و روسری طبیعتا به دلیل تقاضای بالای روسری های چینی این مدل ها را دارا هستند و با قیمت ارزان عرضه میکنند روسری های چینی را میتوان به ارزان سراها و افرادی که بصورت سیار در حوزه شال و روسری کار میکنند پیشنهاد میشود پخش عمده روسری چینی در کیفیت های مختلفی در بازار صورت میگیرید و اغلب افراد به دنبال روسری های چینی ارزان و خوش مدل میباشند.

قیمت عمده روسری چینی

استفاده کردن از انواع پارچهای با کیفیت مختلف در روسری های چینی کاملا مشهود است در مدل روسری های درجه دو استفاده از الیاف مصتوعی و نخی های مصنوعی باعث کاهش کیفیت روسری های چینی درجه دو شده است و بی کیفیتی کاملا در انها مشهود میباشد ولی استفاده کردن از الگوهای پرفروش در طرح های روسری های چینی زیبایی هرچه تمام تری را به انها بخشیده است. قیمت روسری چینی به شرح زیر است:

  • روسری چینی درجه دو قواره بزرگ نخی 12000 الی 16000
  • روسری چینی درجه دو قواره معمولی 9000 الی 13000

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@