روسری چینی

پخش عمده روسری چینی ارزان

پخش عمده روسری چینی در قیمت های ارزان همیشه از سوی مغازه داران مورد استقبال قرار گرفته است طرح های زیبای و مدل های قواره 140 همیشه مورد استقبال واقع هستند؟

روسری های چینی را میتوان به دستهای مختلف تقسیم نمود در بازار ایران بسیاری از ارزان سراها به دنبال مدل روسری های چینی ارزان میباشند تنوع قیمت روسری های چینی بستگی به کیفیت و تنوع مدلی و کیفی دارد معمولا روسری های چینی ای که دارای کیفیت بالایی در بازار میباشند از قیمت بالایی هم دارا هستند ولی در مجموع میتوان گفت روسری چینی عمده قیمت پایین همواره دارای طرفدارن بیشتری نسبت به مدل های قیمت بالا هستند.

شال و روسری عمده و ارزان

شال و روسری چینی یکی از ارزان ترین های بازار شال و روسری میباشند که کیفیت های مختلفی را دارند در بازار شال و روسری ایران سه نوع شال و روسری چینی را را میتوان پیدا نمود بیشتر مدل هایی از روسری چینی پرفروش ترند که الگوهای زیبا و طرح های ساده تر را دارا باشند روسری های قواره 140 همیشه جزو پرتقضاترین روسری های چینی بوده اند. پخش عمده روسری چینی در بازار با قیمت های مختلفی انجام میشودکه در ادامه مورد بررسی قرار میدهیم.

روسری چینی

 

انواع روسری چینی جدید

تولیدی های روسری چینی همیشه سعی در تولید روسری هایی دارند که در بازار ایران بسیار پرفروش اند و تنوع طرح بالایی را نیز دارند روسری های قواره بلند از این دسته از موارد میباشند از موازد جدید روسری های چینی میتوان به مدل طرح های زیر اشاره نمود.

  • روسری های ساتن چینی مجلسی طرح سلطنتی
  • روسری های پلیسه چینی
  • روسری های بچگانه چینی
  • روسری های ساتن مامی چینی
  • روسری های حریر ابریشم

 

پخش عمده روسری چینی و ویژگی های انها

مدل روسری های چینی دارای کیفیت بسیار مختلف متناسب با قیمت میباشند انواع طرح های چینی در بازار معمولا با کیفیت درجه دو الی سه عرضه میشوند که کیفیت مطلوبی را دارا نمیباشند اما در مدل های مرغوب دارای الگوها و تنوع طرح بسیار مناسب هستند کشورهای تولیدی کننده روسری بعد از ایران را میتوان ترکیه،پاکستان و چین نام برد که هریک از این کشورها دارای ویژگی هایی در تولید مدل روسری های خود میباشند میتوان ویژگی های روسری های چینی را به طور مختصر این گونه توضیح داد که:

  1. تنوع مدلی و کیفیت ارزان متناسب با قیمت
  2. استفاده کردن از الگوهای پرفروش برای مدل های روسری
  3. اشنایی کامل با سلایق مختلف در تولید مدل روسری

روسری نخی قواره بزرگ را میتوان مدل هایی دانست که دارای فروش بالایی در بین سایر مدل روسری های میباشند چینی میباشند به طور کلی مدل های چینی را میتوان در بازار شال و روسری ایران در انواع کیفیت ها و قیمت های مختلف یافت ولی gostar scarf(بازرگانی تاق گستر) طرح های چینی را با کیفیت درجه یک را عرضه کرده است.

انواع مدل های پرفروش شال و روسری چینی

روسری های طرح برندهای ایرانی از پرفروش ترین مدل های شال و روسری های چینی میباشند لگوهای گرفته شده در این مدل ها براساس مدل های پرتقاضای برندهای ایرانی است طرح ابرنگی یکی از موارد پر استفاده در شال یا روسری های چینی است.

شال و روسری چینی

مقایسه روسری چینی با پاکستانی

ایا مدل روسری های چینی با روسری های پاکستانی از لحاظ کیفیت برابراند؟ کدامیک از مدل های وارداتی خوش قیمت تر و با کیفیت ترهستند؟

سوالات بالا از سوال های بسیاری از افراد و گالری دارانی هست که بین روسری های چینی و پاکستانی همیشه تصمیم گیری سختی را دارند به طور کلی و مختصر میشود به این سوال ها پاسخ کلی داد روسری های چینی با بازهای قیمتی مختلفی که دارد در بازار شال و روسری میتوان انتخاب های زیادی را از انها کرد اگر فقط قیمت و ارزان بودن روسری برای شما مهم است و کیفیت طرح و مدل براش شما مهم نیست پیشنها ما مدل روسری های چینی میباشد و اما در مدل روسری های پاکستانی میتوان این نکته را متصور شد کیفیت همراه قیمت ارزان میتواند کمی در انتظار کیفیت را نسبت به مدل چینی برای مدل های پاکستانی متصور شد تولیدی های روسری پاکستانی در شهرهای کرانچی با بهره گیری از طرح و الگوهای برندهای ایرانی روسری پاکستانی را به خوبی تولید میکنند.

بازار خرید روسری چینی

بازار روسری های چینی با کیفیت در بازار شال و روسری ایران بازار خوبی را دارند و از فروش بسیار خوبی نیز بهره مند هستند روسری های چینی را ما مناسب ارزان سراها میدانیم روسری های چینی 10 الی 13 تومانی از خرید بسیار بالایی در بین سایر مدل های چینی بهره مند هستند مراکز پخش عمده روسری چینی معمولا مدل های خود را با این قیمت عرضه میکنند.

قیمت روسری های چینی

قیمت روسری چینی در بازار شال و روسری ایران به شرح زیر است در مدل های درجه شاهد تقاضای بیشتری به خاطر ارزان بودن نسبت به مدل های درجه یک هستیم:

  • روسری چینی قواره دار درجه یک 12000 الی 16000
  • روسری جینی درجه دو 10000 الی 13000
  • روسری چینی در جه سه 9000 الی 11000

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@