روسری نخی, شال و روسری پاکستانی

خرید عمده روسری نخی پاکستانی با ارزان ترین نرخ

بهترین مدل روسری پاکستانی چیست و مدل های باکیفیت ان دارای چه حدود قیمت میباشند و ایا مدل روسری های پاکستانی ارزان نسبت به مدل های چینی و ترک دارای کیفیت بالاتر و قیمت ارزان تر میباشند؟ چگونه مدل های وارداتی پاکستانی را با قیمت 12000 هم تهیه نماییم؟ روسری های نخی پاکستانی دارای کیفیت بالاتری است یا روسری های نخی چینی با ما در ادامه همراه باشید….

حتما شما در بازار شال و روسری ایران نام روسری های پاکستانی را شنیده اید ولی ایا مدل روسری های پاکستانی برای خرید مناسب هستند؟

 روسری پاکستانی و صادرات ان

کشور پاکستان یکی از همیسایگان ایران میباشد که در ضنعت پوشاک توانسته است در حد خود از جایگاه مطلوبی بهرمند باشد کیفیت پوشاک های تولید شده در پاکستان پایین میباشد ولی صادرات بسیار قوی ای به کشورهای همسایه دارد بیشتر تجار کشورهای حاشیه پاکستان مدل های ارزان پوشاک را از این کشور تهیه میکنند. مدل روسری های پاکستانی یکی از مواردی هست که تقاضای بالایی را دارد میتوان گفت که پاکستان بعد از ایران،ترکیه،چین یکی از کشورهای تولیدکننده روسری در انواع طرح های مختلف و صادرات ان به دیگر کشورها میباشد.

روسری نخی پاکستانی قواره بلند

یکی از دغدغهای بسیاری از گالری دارن شال و روسری قیمت میباشد به طور کلی قیمت ارزان باعث جذب و فروش بیشتر میشود بسیاری از برندهای ترک وارداتی به دلیل قیمت بالا جایگزین مناسبی برای خرید روسری ارزان نیستند ولی میتوان روسری های پاکستانی را جایگزین خوبی برای ارایه یک مدل ارزان قیمت به مشتریان دانست البته شایان ذکر است که طرح های پاکستانی نیز دارای قیمت های مختلفی بسته به مدل هستند روسری های نخی قواره بلند معمولا به دلیل تقاضای بالایی دارند ار فروش بهتری نیز برخودرا میباشند.

ایا روسری های نخی پاکستانی ارزش خرید را نسبت به مدل های ایرانی و ترک دارند؟

در پاسخ به این سوال میتوان گفت بسیاری از گالری دارن که در حوزه شال و روسری کار میکنند قیمت خرید عمده برایشان مهم است اگر به دنبال قیمت پایین هستید و به کیفت زیاد توجه نمیکنید مدل روسری های پاکستانی میتواند برای شما گزینه بسیار مناسب باشد ولی کیفیت خوبی را ندارند بر خلاف مدل روسری های پاکستانی که دارای کیفیت نامطلوب هستند مدل روسری های ترک و ایرانی از کیفیت بسیار بالایی در پارچه بهره میبرند نه تنها مدل های نخی برندهای ایرانی و چنی بلکه سایر مدل روسری مامی،روسری ساتن ابریشم،دارای کیفیت مطوب و درجه یکی میباشند.

مدل های پرفروش روسری نخی پاکستانی gotstar scarf.

مدل های پاکستانی بازار شال و روسری عمدتا دارای قوارهای استاندارد و طرح های معمولی هستند و این شاید کمی نظر گالری داران را نسبت به مدل های پاکستانی تغییر دهد اما gostar scarf با استفاده از نظر مشتریان مدل روسری های پاکستانی بسیار زیبایی عرضه کرده است که عمدتا طرح های انها برگرفته از مدل های پرفروش بازار شال و روسری محسوب میشوند. کیفیت و قیمت انها نیز به مراتب بهتر از روسری های چینی میباشد.

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@