شال و روسری چینی

خرید عمده شال و روسری چینی به طور مستقیم و بدون واسطه

شال و روسری های چینی همواره در بازار شال و روسری ایران دارای فروش و تقاضای بالایی میباشند دلیل عمده ان نیز قیمت های مناسب شال یا روسری های چینی است که بسیاری از ارزان سراها از ان استقبال میکنند اما چگونه شال و روسری چینی را ارزان خریداری نماییم؟

شال و روسری چینی درجه یک دارای چه ویژگی هایی است

مدل شال و روسرهای چینی تنوع مدلی بسیار بالایی در بازار شال و روسری ایران دارا میباشند دلیل اصلی ان نیز دارای داشتن قیمت های ارزان میباشند بسیاری از ارزان سراها قیمت مناسب و ارزان برایشان مهم است ما به ارزان سراها همواره شال و روسری های چینی درجه دو را پیشنهاد میکنیم طرح و الگوهای زیبا از ویژگی های این مدل از شال و روسری های چینی است ولی کیفیت پایین پارچه و شاید یکبار مصرف بودن ان بعد از شست و شو از اشکالات رایج شال و روسری های چینی ارزان قیمت میباشد.

اما مدل های پرفرروش شال ها یا روسری های چینی کدام اند؟

همواره چینی ها کپی در سایر محصولات کپی میکنند!

در حوزه شال و روسری نیز با نیم نگاهی با برندهای ایرانی مدل شال یا روسری های خود را تولید میکنند استفاده کردن و الگو گرفتن از برندهای ایرانی در تولید شال و روسری های مجلسی، اسپرت و .. باعث شده است مدل های مشابه برندهای ایرانی با قیمت ارزان تر در بازار وجود داشته باشند البته چینی ها فقط از برندهای ایرانی کپی نمکنند بلکه بسیاری از مدل های خود را نیز از برندهای ترک کپی مینمایند البته با درجات کیفی مختلف که باعث تنوع و تعدد قیمت های بسیاری در بازار شال و روسری ایران شده است. مدل شال یا روسری های چینی پرفروش را به راحتی میتوان از کیفیت پارچه تشخیص داد نرمی و لطافت و استفاده نشدن از نخ پلاستیک در شال و روسری از ویژگی های بارز مدل های چینی است.

شال و روسری چینی

انواع شال و روسری چینی پرفروش

روسری های نخی و حریر قواره بلند و 140 چینی از مدل هایی میباشند که هرساله در بازار شال و روسری ایران بسیار وارد میشوند پخش عمده روسری چینی و شال های چینی به طور گسترده ای در بازار شال و روسری تهران وجود دارد از مدل شال ها نیز میتوان گفت شال های نخی و پلیسه از تقاضای بالایی به تازگی برخوردار هستند.

شال و روسری چینی

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@