روسری حریر

لیست قیمت روسری کرپ حریر مشکی بصورت عمده

روسری های کرپ حریر در بازار دارای طرح های مختلفی میباشند میخواهیم انواع روسری های کرپ حریر و طرح های جدید انها را بررسی نماییم.

روسری کرپ حریر

مدل روسری های حریر جزو مدل روسری هایی میباشند که بعد از مدل روسری های نخی دارای بیشترین تقاضا میباشند کیفیت پارچه این مدل از روسری ها در تایین قیمت انها بسیار مهم است لطافت یکی از مهم ترین مواردی است که در مدل روسری های حریر مهم میباشد و روسری هایی حریر که دارای لطافت بالایی هستند معمولا بسیار خنک میباشند و در فصول بهار و تابستان بسیار تقضا دارند اما مدل روسری های حریر ممکن است در فصول سرد سال به دلیل ضخامتی که دارند ممکن است مورد استفاده قرار نگیرند مدل روسری های کرپ حریر از جمله موارد هستند که در فصول سرد سال دارای ضخامت و گرمای بیشتری میباشند و میتوان از انها استفاده نمود قواره بزرگ 120 الی 140 از جمله سایزهای بزرگ در روسری های کرپ حریر میباشند.

روسری کرپ حریر

انواع روسری حریر کرپ در بازار

طرح بندی های روسری های حریر کرپ در بازار زیاد است اما یکی از پرفروش ترین مدل روسری های حریر کرپ مدل روسری های مشکی حریر کرپ میباشد اکثر این روسری ها را در بازار با طرح بندی های مجلسی مشاهده میکنیم و کمتر شاهد روسری های حریر کرپ با طرح های اسپرت میباشیم اکثر ترندهای روسری های حریر کرپ در طرح هی ساده دور دست دوز هستند و اکثرا دارای قوارهای 140 در بازار عرضه میشوند.

روسری های حریر کرپ باکیفیت چگونه میباشند؟

اما طرح های روسری های حریر کرپ با کیفیت دارای چه ویژگی هایی هستند یکی از ویژگی های روسری های حریر کرپ با کیفیت داشتن پارچه های با ضخامت کم و بدون لیز خوردگی میباشد که در مدل های با کیفیت این طرح از روسری ها با این پارچها دوخته شده اند.

روسری حریر کرپ

روسری کرپ حریر برند

نقش و طرح مدل روسری شاید بتوان گفت از کیفیت پارچه بسیار در خرید تاثیر گذارتر است بسیاری از خانوم ها هنگام خرید یک روسری به طرح و نقش توجه بسیاری میکنند و زیبایی را بر کیفیت ترجیج میدهند اکثر برندهای ایرانی نظیر لورنزو،میس اسمارت،سینم و… به طرح و نقش را ملاک قرار میدهند از پرفروش ترین مدل های یک روسری حریر کرپ مدل های ساده و نقش های سنتی میباشند که این مدل از روسری ها را نسبت به مدل های دیگر متمایز کرده است. از رنگ های پرانتخاب و همچنینی زیبای مدل روسری های کرپ حریر میتوان به مشکی اشاره نمود بیشتر مدل های مجلسی برندهای ایرانی و حتی خارجی مشکی میباشند.

لیست قیمت روسری کرپ حریر

مدل روسری های کرپ حریر در طرح های دست دوز و دوز دست دوز دارای قیمت های مختلفی میباشند عموما قواره بزرگ مدل روسری های حریر کرپ دارای قیمت بالاتری میباشند برای خرید میتوانید با شمارهای زیر در تماس باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@