روسری حریر

خرید عمده و قیمت روسری حریر ساده ایرانی و ترک

انواع روسری های حریر ساده ایرانی و ترک در بازار شال و روسری با چه قیمت هایی عرضه میشوند و طرح های پرفروش انها کدام مدل ها هستند؟

 انواع روسری حریر ساده مجلسی

روسری های حریر ساده مجلسی در طرح های ساده را میتوان یک مدل بسیار شیک برای استفاده در مجالس دانست قیمت عمده روسری های حریر ساده مجلسی در بازار با یکدیگر متفاوت است روسری های حریر ترک را میتوان جزو گران قیمت ترین های بازار و روسری های حریر ساده ایرانی را میتوان جزو روسری های قیمت مناسب دانست.

لطافت و نرمی در روسری های حریر ترک بسیار مهشود است دلیل ان نیز استفاده این برندها از نخ 90 درصد و بدون ناخالصی میباشد که همین عامل نیز باعث شده است جنس حریر استفاده شده در این روسری ها لیز نخور باشد اما در رابطه با روسری های حریر ایرانی نیز میتوان گفت قیمت مناسب این مدل ها باعث خرید بالای انها از سوی مشتریان شده است طرح های مجلسی ساده ایرانی اکثرا دارای مدل های برجسته مخفی میباشند که این طرح جزو جدیدترین طرح های روسری حریر ساده میباشند که قبلا در مدل های روسری حریر ابریشم دیده بودیم.

روسری حریر

تفاوت روسری های حریر ایرانی و ترک در چیست؟

همیشه بین برندهای ایرانی و ترک در بازار شال و روسری رقابت نزدیک و تنگاتنگی بوده است اما میخوهیم بررسی کنیم که عمده تفاوت انها در چیست؟

کیفیت پارچه طرح های روسری های حریر ترک میباشند که همیشه برندهای ترک از ایرانی به خاطر همین عامل کمی برتری دارند و مورد نظرمشتریان میباشد در اکثرا طرح های روسری های حریر ترک لیز نیست که این مهر تاییدی به کیفیت این مدل از روسری هاست.

اما تمایزات روسری های حریر ایرانی نسبت مدل های ترک چیست؟

قوی ترین نقط عطف طرح های روسری حریر ایرانی در طرح های انها میباشد که باعث فروش بالایی انها نیز شده است استفاده از خلاقیت در طرح و مدل باعث شده است که حتی برندهای ترک و خارجی نیز از این طرح ها الگوبرداری میکنند.

روسری حریر مجلسی

روسری های حریر ساده تک رنگ

بیشتر روسری های حریر ساده در بازار شال و روسری بصورت تک رنگ میباشد و رنگ بندی مشکی یکی از پرفروش ترین رنگ های روسری های حریر تک رنگ ساده در بازار شال و روسری میباشد از روسری های حریر ساده تک رنگ معمولا با قوارهای بزرگ در بازار شال و روسری عرضه شده اند قوارهای 140 پرفروش ترین قواره روسری های حریر ساده تک رنگ در بازار هستند این طرح از روسری ها در مدل های زیر دارای فروش بالایی در بازار شال و روسری میباشند:

  • روسری های حریر ابریشم ساده تک رنگ مشکی
  • روسری های حریر نخی ساده
  • رسری های حریر کرپ ساده

جزو مدل روسری های حریر ساده تک رنگ پرفروش در بازار شال و روسری میباشند.

روسری کار شده

روسری حریر ساده مشکی مجلسی

یکی از پر انتخاب ترین روسری های حریر ساده مجلسی رنگ های مشکی میباشند انتخاب این رنگ برای مجالس همیشه بسیار زیاده بوده است کارهای حریر مشکی مجلسی اکثرا دارای قواره بلند و 140 هستند و زیبایی در طرح به خصوصی را دارند غیر روسری های های حریر ساده که از فروش بالایی برخوردارند مدل طرح های روسری کرپ حریر مشکی نیز دارای فروش بالایی میباشند اکثر مدل هایی که روسری های حریر کرپ میبنیم دارای طرح ساده و برجسته هستند.

روسری کار شده

لیست قیمت عمده انواع روسری حریر ایرانی و خارجی

قیمت روسری های حریر ایرانی و خارجی در بازار شال و روسری به شرح زیر است:

  • روسری های حریر ساده قواره بزرگ 35000 الی 45000
  • روسری های حریر ساده مجلسی 45000 الی 55000
  • روسری های حریر تک رنگ 45000 الی 55000
  • رورسری های حریر کرپ ساده 40000 الی 45000
  • رورسری های حریر ابریشم 45000 الی 55000

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@