شال و روسری ریچموند

نمایندگی روسری ریچموند

روسری های برند ریچموند بسیار دارای طرح های زیبا در بازار میباشند اما قیمت این مدل از روسری ها برای بسیاری از گالری داران مهم میباشد میخواهیم قیمت روسری های ریچموند روسری در بازار بررسی نماییم.

طرح های روسری ریچموند

مدل روسری های ریچموند از مدل روسری هایی میباشند که دارای فروش بسیار مناسبی در بین مدل های مختلف هستند مدل روسری های ریچموند با دارا داشتن کیفیت در مدل بسیار عالی و همچنین طراحی بسیار باکیفیت در مدل توانسته اند در بازار از فروش بسیار بالایی بهره مند باشند از مهم ترین تمایز ها در مدل روسری های برند ریچموند داشتن طراحی شیک و جوان پسند در طراحی این مدل از روسری ها است همچنین داشتن قیمت مناسب نسبت به کیفیت دوخت و پارچه از عوامل دیگر در فروش بسیار خوب مدل روسری های ریچموند میباشد. روسری های نخی طرح ریچموند در مدل های قواره بزرگ از طرح هایی میباشند که همیشه در این برند پرفروش هستند.

روسری ریچموند

روسری نخی ریچموند

روسری های قواره بزرگ ریچموند

اکثر گالری داران حوزه شال و روسری در بازار همیشه به دنبال روسری های نخی قواره بزرگ با قیمت ارزان و مقرون به صرفه میباشند در بازار شاهد انواع برندهای ایرانی و چینی و پاکستانی هستیم که تمایز قیمت را به ارمغان می اورند در این بین میتوان روسری های قواره بلند ریچموند را بسیار ایده ال معرفی نمود استفاده کردن از الگوهای طرح در مدل بسیار شیک و با قیمت مقرون به صرفه از ویژگی های اصلی طرح های ریچموند میباشند. به طور کلی طرح های زیر از مدل های پرفروش روسری های ریچموند میباشند.

  • روسری های ریچموند قواره 140 دور دست دوز نخی دیجیتال ریچموند
  • روسری های نخی تک رنگ ریچموند قواره بلند
  • روسری های ریچموند ساده نخی مشکی

روسری ریچموند

نمایندگی روسری ریچموند

برای خرید و دیدن مدل روسری های برند ریچموند میتوانید با شمارهای زیر در تماس باشید و در کانال تلگرام گستر اسکارف عضویت پیدا نمایید و از مدل های جدید ریچموند دیدن کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@