شال و روسری لمیز

نمایندگی شال و روسری لمیز

روسری های نخی قواره بزرگ و شال های نخی تک رنگ لمیز در بازار از ارزان ترین و باکیفیت ترین برندهای شال و روسری محسوب میشوند اما نمایندگی شال و روسری لمیز در کجاست؟

شال و روسری لمیز

برند لمیز را میتوان برند خوش قیمت و مورد سلیقه خانوم ها دانست در مدل های جدید این برند توانسته است با قیمت بسیار رقابتی مدل های بسیار زیبایی را عرضه نماید که از فروش بالایی برخوردارند مدل های دور دوز این برند را میتوان برتر از سایر برند ها دانست این برند طی سالیان که در بازار بوده است توانسته است به خوبی نمونه مدل های بسیار جذابی را در بازار ارایه نماید که علاوه بر ارزان بودن دارای کیفیت طرح و مدل های بسیار جذابی میباشند که همین عامل نیز باعث فروش بالای انها شده است.

روسری لمیز

روسری های نخی قواره 140 لمیز

همیشه روسری های نخی قواره بزرگ در بازار شال و روسری از فروش بسیار بالایی بهره مند هستند روسری های پاکستانی قواره 140 از رقیب های اصلی برندهای ایرانی محسوب میشوند اما تنها دلیلی که طرح های پاکستانی را پرفروش کرده قیمت ارزان انها میباشد نه کیفیت!

اما در برندهای ایرانی شاهد کیفیت مناسب در کنار قیمت ارزان هستیم برند لمیز روسری های نخی قواره بزرگ خود را در بازه قیمت بسیار پایین عرضه کرده است از جمله ویژگی های این روسری های ارزان:

  • داشتن طرح های دجیتالی ارزان و همراه با کیفیت خوب و مشتری پسند
  • استفاده کردن از پارچهای نخی با الیاف طبیعی متناسب با قیمت
  • استفاده کردن از الگوهای طرحی پرفروش بازار

از ویژگی های بسیار عالی روسری های قواره 140 لمیز میباشد.

 

روسری نخی لمیز

شال های نخی لمیز

اما شال های نخی تک رنگ لمیز هم در بازار بسیار پرفروش میباشند اکثر این طرح از شال های دارای قواره دو الی سه متری هستند طرح های اکثر این شال ها هم دجیتالی میباشند و دارای قوارهای استاندارد نیز هستند که همین عامل جذابیت این شال ها را نیز چند برابر کرده است.

نمایندگی شال و روسری لمیز

نمایندگی شال و روسری لمیز در کجاست؟

برای خرید اینترنتی روسری نخی لمیز و مدل شال های این برند میتوانید در کانال تلگرام شال و روسری گستر اسکارف عضو شوید و از طرح های جدید دیدن نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@