روسری نخی

لیست قیمت روسری نخی قواره بزرگ تک رنگ

انواع روسری قواره بزرگ تک رنگ نخی مانند روسری های ساده تک رنگ، و… دارای چه قیمتی در بازار شال و روسری هستند و لیست قیمت انها چگونه است؟

 

روسری نخی قواره بزرگ تک رنگ

 

مدل روسری های قواره بزرگ چینی و پاکستانی از لحاظ قیمتی چه تفاوتی با مدل های ایرانی دارند؟

 

تنوع قیمتی بسیار بارزی در بازار شال و روسری ایران وجود دارد و علت ان نیز تنها به کیفیت برنمیگردد بلکه استفاده کردن از طرح و مدل های جذاب در بعضی از روسری ها باعث افزایش قیمت مدل ها در بازار شده اند روسری های چینی در بازار بسیار یافت میشوند اما کیفیت پایین انها در مقایسه با برندهای ایرانی از عوامل ضعف روسری های چینی است و در بعضی از نمونها که دارای قیمت بسیار پایین هستند از مواد بازیافتی در پارچه استفاده شده است یعنی نخ در پارچه وجود ندارد. البته ذکر این نکته بسیار الزامی است که همه مدل روسری های چینی دارای کیفیت پایین نیستند و مدل های درجه یک نیز در بازار وجود دارند ولی به علت قیمت بالای انها نزدیک بودن بازه قیمت به نمونه های ایرانی و ترک بسیاری از گالری داران را برای خرید منصرف میکند.

ایا برای خرید روسری های نخی قواره بزرگ خارجی به صرفه هستند؟

 

در کل میتوان گفت اگر به دنبال ارزان بودن هستید حتما روسری های چینی را برای خرید انتخاب نمایید. ولی کیفیت مدل های چینی بازار ایران برای خرید مناسب نیستند!

تولید کننده اصلی روسری قواره بزرگ

 

خرید از تولیدی های شال و روسری برای بسیاری از خریداران عمده مقرون به صرفه و ارزان میباشد معمولا در خرید از تولیدی ها خریداران عمده به دنبال مدل هایی هستند که بتوانند با حداکثر سود به فروش برسانند بنابراین هدف خرید عمده از تولیدی ها قیمت ارزان است تولیدی کننده اصلی شال و روسری معمولا هم با مراکز پخش بدون واسطه روسری همکاری دارند و بعضی از مدل های عرضه شده خود را در این مراکز عرضه میکنند تولید کنندهای روسری متناسب با فصول تولیدات گسترده خود را انجام میدهند بیشتر تولیدات مجموعه ها در فصول گرم سال نخی و حریر است و در فصول سرد موهر میباشد مدل های طرح دار با چاپ های خیس و دیجیتالی عمدتا تولید میگردند و تولیدی ها معمولا انها را بصورت تعداد در جین بندی های 6 تایی و 12 تایی به فروش میرسانند.

روسری قواره بزرگ

مقایسه قیمت تولیدی های روسری با مراکز پخش

 

قیمت تولیدی های روسری در مقایسه با مراکز پخش روسری معمولا در خرید های تعداد بالا متفاوت است اما در خریدهای معمولی و پایین قیمت مدل های مراکز پخش عمده و تولیدی های روسری معمولا یکسان میباشد بنابراین خرید عمده از تولیدی ها زمانی به صرفه است که خریداران عمده قصد خرید تیراژ یا خرید های زیاد را داشته باشند روسری های نخی از عمده روسری هایی هستند که همواره در تمامی فصول فروش بالایی را در مراکز پخش و تولیدی ها دارند.

روسری قواره بزرگ

روسری های تک سلفون تک رنگ

 

طرح های تک رنگ روسری های نخی تک سلفون در انواع چینی و ایرانی در بازار وجود دارند بسیاری از تولیدی ها و مراکز پخش روسری عمده معمولا از این طرح از روسری ها به علت انتخاب تنوع طرح از سوی مشتریان را عرضه مینمایند.

روسری نخی تک سلفون

روسری های جدید نخی

 

طرح های جدید روسری های نخی نسبت به مدل های خارجی کمی زیباتر میباشد میتوان گفت اکثر طرح های روسری های جدید نخی دارای طرح های خلوت و همچنین مشتری پسند میباشد و میتوان گفت در طرح های جدید اکثرا از الگوهای طرحی شیک و خلوت استفاده شده که این باعث شده طرح های اسپرت روسری های نخی جدید نیز را همه خانوم های مسن هم پسند کنند.

روسری قواره بزرگ

مدل روسری نخی جدید قواره بزرگ ایرانی و خارجی

 

تفاوت در مدل های روسری های نخی قواره بزرگ ایرانی و خارجی وجود دارد طرح های خارجی روسری های قواره بزرگ عمدتا دارای طرح های شلوغی میباشند و کمتر طرح های تقریبا ساده را میتوان در انها دید واین شاید مورد سلیقه بسیاری از خانوم ها نباشد در کنار مدل های خارجی میتوان از طرح های ایرانی نیز صحبت نمود عمده الگوهای روسری های ایرانی برگرفته از طرح های سنتی میباشد یکی از مدل روسری های تک رنگی که همیشه در بازار مورد استفبال خانوم ها است و جزو مدل های مجلسی نیز محسوب میشود روسری های نخی سنتی قواره بزرگ هستند.

روسری نخی ساده تک رنگ قواره بزرگ

 

مدل های ساده تک رنگ به خصوص در رنگ های سنگین مجلسی نظیر مشکی و قهوه ای دارای انتخاب های بالایی برای استفاده های مجلسی هستند بیشتر خانوم هادر انتخاب این مدل از روسری ها سایزهای بزرگ را میپسندند.مدل های دست دوز این روسری ها نیز کیفیت بسیار مناسبی را هم از لحاظ طرح و پارچه دارا هستند. روسری نخی قواره بزرگ ساده برحسب قواره و کیفیت پارچه در بازار شال و روسری متفاوت میباشند ولی اکثر مدل های نخی معمولی به علت ارزان بودن دارا فروش بیشتری هستند.

مقایسه روسری های نخی قواره بزرگ ایرانی و خارجی

 

طرح های روسری قواره بزرگ ایرانی یکی از نفاط قوت در خرید انهاست و همین امر در بعضی از موارد باعث فروش بیشتر انها نسبت به برندهای ترک شده است اکثر برندهای ایرانی سعی در استفاده از الگوهای طرحی دارند که متناسب با سلیقه انواع مشتریان باشد و طیف گسترده ای از مشتریان را در بر بگیرید. اما در رابطه با روسری های نخی ترک ترک میتوان گفت که اکثر این برندها سعی در تمرکز بر روسری کیفیت پارچه دارند در بیشتر برندهای ترک اکثرا ما طرح های خلوت و ساده را مشاهده میکنیم میتوانم نتیجه بگیریم که اکثر روسری های نخی قواره بلند تک رنگ ترک برای خرید مناسب تر هستند چون اغلب سادگی در مدل های انها بیشتر از طرح های شلوغ دیده میشود.

روسری نخی قواره بزرگ تک رنگ

معرفی برند های روسری های نخی ایرانی و ترک

 

میخواهیم برندهای روسری های ایرانی و ترک را معرفی کنیم این برندها از برندهای دسته اول بازار شال و روسری میباشند وبیشترین فروش را در بازار دارا هستند:

روسری های برند ایرانی:

  • روسری برند سیمارو
  • روسری برند ماچو
  • روسری برند توتو
  • روسری برند رومانو
  • روسری برند گستر اسکارف
  • روسری برند اچ پی اس

برندهای فوق از معروف ترین برندهای روسری ایرانی هستند اکثر تولید روسری های برندهای گفته شده از مدل های روسری نخی قواره بزرگ تک رنگ میباشند.

برندهای ترک معروف روسری نیز:

  • روسری های برند اکر
  • روسری های برند استک
  • روسری برند اس گلد

نیز اشاره نمود.

اکثر برندهای گفته شده مدل های خود را بصورت تک رتگ وارد بازار میکنند کیفیت و متریال به کار برده شده در اکثر پارچهای برندهای گفته شده بسیار عالی میباشد.و میتوان گفت خرید انها ارزشمند است.

روسری نخی قواره بزرگ

روسری نخی قواره بزرگ

جدیدترین ترندهای روسری های قواره بزرگ نخی

 

طرح ها و الگوهای مدل های روسری بسیار در خرید انها نقش به سزایی را دارند معمولا ترندهایی که اغلب در انواع روسری های تک رنگ در انها پرفروش میباشند ترندهای زیر هستند.

  • روسری های ترند ابرنگی
  • روسری های ترند فضایی
  • روسری های ترند استیکر دار
  • روسری های ترند سنتی
  • روسری های ترند ساده
  • روسری های ترند سه بعدی

ترندهای گفته شده معمولا در بازار بسیار زیادتر از مدل ترندهای دیگر میباشد و اغلب برندهای روسری های ایرانی و خارجی از ترندهای فوق در طراحی مدل روسری های خود استفاده میکنند.

روسری قواره بزرگ

روسری های نخی تک رنگ مجلسی

 

اما در رابطه با انواع روسری های مجلسی میتوان گفت که اغلب این طرح ها بصورت تک رنگ توسط برندهای معروف ایرانی و خارجی روانه بازار شال و روسری شده اند قواره اکثر این مدل از روسری های 140 میباشد و اغلب از مدل های گران قیمت برندهای مختلف شال و روسری محسوب میشنود اغلب مدل های نخی تک مجلسی را در بازار با رنگ بندی های مشکی و قهوه ای بسیار مشاهد میکنیم تعدادی از ترندهای بسیار پرفروش روسری های تک رنگ مجلسی به شرح زیر میباشند:

  • روسری های تک رنگ مجلسی گیپور دار
  • روسری های تک رنک مجلسی طرح برجسته دور دست دوز

دو مدل از طرح های بسیار پرفروش مدل روسری های نخی مجلسی تک رنگ در بازار محسوب میشوند.

عمده فروشی روسری نخی در بازار تهران

بازار تهران را میتوان مرکز خرید عمده انواع شال و روسری در تنوع طرح های مختلف دانست روسری های 140 مشکی و تک رنگ از موارد هستند که فروش بالایی را در بین سایر طرخ ها دارا میباشند عمده فروشی های روسری تهران معمولا انواع روسری های ایرانی،پاکستانی،چینی را دارا هستند..

روسری برند نخی

انواع روسری نخی قواره بزرگ تک رنگ و قیمت مدل ها

 

پرفروش و پرانتخاب ترین مدل روسری های نخی تک رنگ سایز های 120 الی 140 هستند که قیمت نمونه های داخلی انها با خارجی تفاوت بسیاری دارند قیمت انها به طور کلی به شرح زیر است

  • روسری های نخی قواره بزرگ 140 55000 الی 98000
  • روسری های قواره 125 متوسط 48000 الی 55000
  • روسری قواره 100  نخی 40000 الی 48000
  • روسری های ساده قواره بزرگ 140 55000 الی 65000

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@