روسری حریر

خرید عمده روسری حریر ابریشم طرح جدید زیر قیمت بازار

انواع  روسری های حریر مانند روسری های حریر ابریشم، حریر مشکی، حریر ساده دارای قیمت های مختلفی در بازار میباشند میخواهیم لیست قیمت انواع انها را بررسی نماییم؟

 انواع روسری حریر ابریشم طرح جدید

روسری های حریر ابریشم ترک در بازار از برتری خاصی را نسبت به سایر طرحا دارا میباشند و ان برتری و ویژگی متمایز را میتوان جنس پارچه فقط نام برد استفاده کردن از الیاف نخی بدون ناخالصی از ویژگی های حریر ابریشم های ترک میباشند اما روسری های حریر در بازار فقط محدود به مدل های ابریشمی نمیشوند میتوان انواع روسری های حریر را در بازار به دستهای زیر تقسیم نمود.

روسری های حریر ژورژت بازار اکثرا دارای طرح های اسپرت میباشند قوارهای بیشتر روسری های ژورژت 140 میباشد و همچنین اکثرا طرح های گلدار با جاپ سه بعدی از پرفروش ترین های این طرح از روسری حریر به شمار میروند.

در رابطه با روسری های حریر نخ نیاز میتوان گفت که بیشتر این طرح ها در مدل های درجه یک دارای ضخامت بسیار کم و همچنین دارای قواره بلند و برای فصول گرم سال بسیار مناسب میباشند در کنار طرح های گفته شده میتوان به روسری های حریر دست دوز نیز اشاره نمود اکثر طرح های سنگین و مجلسی را میتوان در طرح های حریر دست دوز مشاهد نمود.

روسری حریر ابریشم
روسری حریر ابرشم
روسری حریر ابرشم
روسری حریر ابریشمروسری های حریر مشکی ابریشمی

اما روسری های حریر مشکی ابریشمی از انواع مدل روسری های مجلسی پرفروش در بازار شال و روسری میباشند که دارای تنوع طرحی بالا هستند از مدل های پرفروش روسری های حریرابریشم مشکی میتوان به مدل های طرح برجسته و داغکوب اشاره نمود که جلوه زیبا و خاصی را دارا میباشند و اکثرا در قوارهای بلند 140 سانتی متری در بازار یافت میشوند اکثر روسری های حریر ابریشم مشکی در طرح های مجلسی دارای دور دست دوز میباشند که باعث ظرافت بسیار خاصی  در روسری میگردد.

انواع روسری حریر ساده ابریشمی

اما در رابطه با روسری های حریر ساده طرح ابریشم نیز میتوان گقت اکثرا در قوارهای بلند و 140 در بازار یافت میشوند البته طرح های تک رنگ نیز در مدل روسری های حریر ساده ابریشم نیز یافت میشوند اما اکثر طرح های تک رنگ تک سلفون میباشند و اکثرا دارای رنگ بندی مشکی هستند لطافت و کیفیت پارچه در روسری های حریر ساده ابریشم بسیار متفاوت هستند طرح های ایرانی معمولا از کیفیت خوب بهتری برخوردار هستند از انواع مدل روسری های حریر ساده پرفروش میتوان به طرح های فوق اشاره نمود..

  • روسری های حریر ساده چهار خانه ابریشمی
  • روسری های حریر ساده ریشه پرزی ابریشمی
  • روسری های حریر ساده ریشه فیتله ابریمشمی

از جمله موارد پرفروش حریر ساده میباشند.

قیمت روسری های حریر نخی و ابریشم چقدر است؟

روسری های حریر ایرانی و خارجی با یکدیگر تفاوت قیمت زیادی را دارند برندهای ایرانی هیمشه در طرح ها و رنگ از برندهای ترک برتری متمایز و خاصی را دارا هستند ولی برندهای ترک بیشتر به جنس و کیفیت پارجه توجه ویژه ای را دارند قیمت یک روسری حریر ترک نسبت به ایرانی حدود 5 الی 8 هزار تومن در نرخ عمده با یکدیگر تفاوت دارند برخی از قیمت روسری های حریر ترک و ایرانی به شرح زیر هستند.

  • روسری حریر ابریشم ترک قواره بلند 27000 الی 39000
  • روسری حریر ابریشم ایرانی قواره بلند 22000 الی 34000
  • روسری حریر ژوژت ایرانی قواره بلند 24000 الی 29000

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@