شال و روسری ابریشم

قیمت روسری ابریشم کجراه توییل بصورت عمده

روسری های ابریشمی توییل یکی از پرفروش ترین مدل روسری های مجلسی بازار هستند میخواهیم لیست قیمت عمده این طرح از روسری ها را بررسی کنیم؟

روسری ابریشم کجراه توییل

روسری ابریشم یکی از مدل هایی میباشند که همیشه دارای تقاضای بالایی نسبت هستند طرح های مجلسی روسری های ابریشم با طرح های سه بعدی جذابیت بسیار زیادی را دارا میبشند نوعی از روسری های ابریشمی که دارای تنوع بالای طرح میباشند روسری های ابریشم توییل هستند کیفیت و تمایز مدل های توییل به خصوص در مدل روسری های برندهای ایرانی زیاد میباشد از جمله ویژگی های روسری های ابریشم توییل دارا داشتن مقاومت بالا در برابر خوردگی و حرارت میباشد که میتواند خانوم ها را متقاعد به خرید نماید و بتوانند مدتی زیادی از روسری ابریشم توییل استفاده نمایند.

انواع مدل های روسری ابریشم کجراه

روسری های ابریشم کجراه اغلب در بازار در قوارهای 100 الی 140 در بازار یافت میشوند مدل روسری های قواره کوچک ابریشم توییل اکثرا دارای الگوهای طرح بندی اسپرت میباشند که این طرح ها را مناسب استفاده در بیرون نیز کرده است مدل های دور دست دوز روسری های ابریشم کجراه در طرح بندی های اغلب مجلسی در بازار عرضه شده اند.

الگوهای طرحی روسری های کجراه توییل پرفروش چگونه هستند؟

معمولا الگوهای طرحی روسری های توییل کجراه پرفروش در طرح های زیر میباشند:

  • طرح های طبیعت
  • طرح های بته جقه ای
  • طرح های سنتی
  • طرح های سلطنتی

از مواردی هستند که در بین روسری های توییل ابریشم از فروش خوبی بهره مند هستند. و اکثرا در قوارهای 140 در بازار عرضه شده اند طرح های روسری توییل بنا به کیفیت دارای قیمت های مختلفی نیز میباشند.

قیمت روسری ابریشم کجراه توییل

نام دیگر مدل روسری های ابریشم توییل روسری کجراه میباشند برندهای بسیاری این مدل از روسری های با قیمت مناسب وارد بازار میکنند و میتوان گفت تفاوت عدیده این برندها در عرضخ روسری های ابریشم توییل کیفیت در طرح و جنس بافت روسری میباشد بازه قیمتی مدل روسری های ابریشم کجراه توییل به شرح زیر است:

  1. روسری ابریشم کجراه توییل قواره 140 22000 الی 33000
  2. روسری ابریشم کجراه توییل قواره متوسط 100 الی 120 19000 الی 23000


روسری ابریشم کجراه توییل ارزان

میتوان مدل های ارزان روسری ابریشم کجراه را در با قیمت مناسب هم تهیه نماییم روسری پاکستانی کجراه دارای قیمت مناسبی هستند که میتواند برای بسیاری از ارزانسراها مناسب باشد برای خرید میتوانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محراب جوینده مهر

راه های ارتباطی:
  شماره تماس: 09010823342
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
  ایمیل: gostarscarf@gmail.com
instagram iconاینستاگرام: gostarscarfi@
telegram iconتلگرام: taghegostar_shal@
ایتا: taghegostar_shal@
روبیکا: taghegostar_shal@